מה ההבדל בין סוגי אבנים לריצוף

כשמדובר ברכישה של אבן טבעית לריצוף או משטחי השיש שלך, יש לך לא מעט אפשרויות לבחירה, כולל גרניט, צפחה ואבן גיר. אמנם כל החומרים האלה בהחלט יפים וטובים, אך לכולם יש איכויות שונות. התכונות הללו הופכות את כל אחת מהאבנים לטובות יותר ביישומים מאשר אבנים אחרות עבור אותו יישום, למידע נוסף.

גרניט – מלך המטבחים

כולנו צריכים לאכול, מה שאומר שכולנו צריכים לבשל, וכמובן שבישול מייצר שני דברים מסוכנים בנפחים גבוהים: חום ובקטריות. חום זה יכול לפגוע במשטחי השיש הרגישים לנזקי חום, וחיידקים אלה יכולים להחדיר לכמה מחומרי השיש ולגרום למחלות לאורך זמן.

כדי להימנע מבעיות אלה, החליפו את משטחי השיש שלך בגרניט. גרניט היא אפשרות יפה עם סובלנות לחום הגבוהה והיכולת לשמור על איטום מכניסת חיידקים לתוכה.

צפחה – למקלחת בטוחה

חדר נוסף הנמצא בשימוש נפוץ בביתכם הוא חדר האמבטיה שלכם. 

סכנה אחת הטמונה בחדר האמבטיה שלכם היא כמובן החלקה. אחרי הכל, עם כל המקלחת, הכביסה וכל השאר שתעשה בחדר האמבטיה שלך, סביר להניח שתשאיר די הרבה מים על הרצפה – תגביר את הסיכון שלך להחליק ולהזיק לעצמך.

עם זאת, אתה יכול להפחית את הסבירות להחליק על ידי התקנת צפחה בחדר האמבטיה שלך. צפחה יוצרת לעצמה שם כאופציה נהדרת לריצוף בחדר האמבטיה עם המרקם הטבעי שלה המסייע במניעת נפילות מהמים על הרצפה.

אבן גיר – יפה בחדר המגורים

בניגוד לאבנים האחרות, אבן גיר מעט רכה. לפיכך, אבן זאת מוכחת כבחירה לא טובה במטבח, שם לעתים קרובות תוכלו להפיל חפצים כבדים וחדים ולפגוע בריצוף אבן הגיר שלכם, דבר שאף אחד מאיתנו לא היה רוצה. וכיוון שהיא אינה מציעה את אותה התנגדות להחלקה שעושה הצפחה, אבן גיר אינה בדיוק האפשרות הטובה ביותר לשירותים שלך.

ובכל זאת, אבן גיר היא אפשרות מקסימה, והיא מתאימה לחלוטין לחדרים שבהם לא תעשה הרבה פעילויות מסוכנות – חדרים כמו הסלון. באזורים אלה של ישיבה, תוכלו ליהנות מכל היופי של אבן גיר ללא שום נזק!

קראו גם על ריצוף בסגנון קרמה בכתובת https://www.elsini.co.il/cream-stone-flooring