דלת כניסה לבית – ככה בוחרים

דלת כניסה לבית – ככה בוחרים

דלת הכניסה של הבית שלנו, נועדה בתחילה להגן על המקום שבו אנו גרים. כיום, כבר יש טכנולוגיות מתקדמות שמציעות מקסימום הגנה בעת נעילת הדלת או בטריקה שלה, בזמן שהגנה מקסימאלית יכולה להשתלב עם עיצוב מושלם. אם אתם רוצים לבחור דלת כניסה שתשרת אתכם נאמנה לאורך שנים רבות – כדאי שתשימו לב כי אתם בוחרים את המוצר הנכון. אבל כיצד בוחרים דלת כניסה? הנה מספר פרמטרים שיש לשים אליהם לב בבחירה: 

דגם ואיכות

כאשר בוחרים דלתות רצוי לא להתפשר על איכות, בין אם הן מיועדות עבור הכניסה לבין אם הן מיועדות עבור החדרים שנמצאים בתוך הבית. בחרו דלתות פלדלת שמיוצרות בשילוב עם רב בריח לאבטחה מקסימאלית של המבנה. וודאו כי הדלת עשויה פלדה לשמירה על הבטחון וכי ישנה הגנה גם על הצבע והטקסטורות שלה. 

עיצוב

כשבוחרים דלתות יש לשים לב כי הן מתכתבות בצורה נכונה עם עיצוב הבית. לכן יש לבחור דגמי דלתות שמשולבים עם טכנולוגיית נעילה בטוחה, אבל גם עם עיצוב מתאים. כיום אפשר למצוא דלתות בעיצוב מודרני עם מראה נקי, עד דלתות מיוחדות במגוון צבעים או עם שילובים לקבל מראה מושלם של מעטפת המבנה. 

מידות 

בנוסף לבחירה בעיצוב ואיכות, יש לשים לב כי המידות מתאימות לצרכים שלכם. מדדו את המשקוף וודאו כי תהיה התאמה בין המשקוף לדלת. הגודל הסטנדרטי של מרבית הדלתות עומד על גובה של 210 סנטימטרים, רוחב של 96 סנטימטרים ורוחב בחתך של 13 סנטימטרים. ובכול זאת יש לבצע מדידה כדי להתאים באופן מושלם את המידות. 

התקנה 

כשאתם בוחרים חברת דלתות, שימו לב כי מדובר בחברה אמינה כמו מסגרית אלבר למשל שיכולה להתאים את הדלת באופן ספציפי לבית שלכם. בדקו כי החברה מספקת את המידות הדרושות וכי יגיע אליכם מתקין שיבצע התקנה ללא תוספת תשלום. באמצעות התאמה מושלמת – תוכלו להגן על המבנה שלכם ולהנות ממקסימום עיצוב ובטיחות.