כל היתרונות והחסרונות בניאגרה סמויה

כל היתרונות והחסרונות בניאגרה סמויה

אתם עובדים היום על שיפוץ חדר רחצה שלכם ומתלבטים איך להפוך אותו לעוד יותר מודרני ויפה? אם כך, זה בהחלט טבעי שתהיה לכם דילמה, בין היתר, לגבי הניאגרה עצמה. האמת היא, שהיום יש אפשרות נפלאה להתקנת ניאגרה סמויה, ולכן חשוב שתכירו את היתרונות ואת החסרונות של האופציה הזאת. החיסרון העיקרי הוא שבכל פעם כאשר יש תקלה בניאגרה, צריך יהיה לפתוח אותה ולא תמיד זה פשוט. יתרה מכך, אם תרצו לשלב סוג של בידה או לעשות כל חידוש אחר, זה יהיה יותר מורכב. כאשר יש תקלות בניאגרות סמויות לא פעם התיקון דורש רמה גבוהה יותר של מקצועיות ולכן בהחלט ניתן לומר שיש גם חסרונות לאפשרות הזאת. 

יתרונות עיצוביים שאי אפשר להתעלם מהם 

לעומת החסרונות שהבאנו כאן לעיל, חשוב כמובן גם להכיר את היתרונות של ניאגרה סמויה, כי אם לא היו לה יתרונות רבים היא לא הייתה הופכת ללהיט כל כך גדולה. היתרונות הם: 

  • הניאגרה לא תופסת מקום מיותר בחדר הרחצה והשירותים. 
  • העיצוב מקסים, מודרני ויפה כי לא רואים בכלל את הניאגרה עצמה, ראו דוגמא של מנגנון הדחה לאסלה בקישור
  • לרוב ניאגרה סמויה כוללת הרבה פחות תקלות. 

לכן, בסיכומו של דבר, אנחנו רואים שהאופציה של ניאגרה סמויה בהחלט שווה בדיקה מקרוב, אז למה אתם עדיין מחכים? 

איפה קונים היום ניאגרה סמויה? 

החלטתם שאתם רוצים להתקין ניאגרה סמויה בחדר הרחצה שלכם במסגרת השיפוץ שאתם עושים? אם כך, אנחנו יכולים להבין מדוע אתם מתלבטים לגבי המחיר. בתחום הניאגרות, כפי שקורה לגבי כל שאר הכלים הסניטריים, יש תחרות לא קטנה. ההבדלים קשורים בדרך כלל בחומרים, באיכות וגם בשאלה איזו חברה עומדת מאחורי ייצור הניאגרה. לכן בהחלט יש טעם לבדוק איפה אתם קונים את הניאגרה שלכם, מאיזה סוג היא וכמה אתם עומדים לשלם בדקו כאן. זכרו שהיום תוכלו להזמין לכם ניאגרה סמויה אפילו באתרים ייעודיים אונליין, מה שיוביל לחיסכון משמעותי בנושא. לכן כדאי לבדוק זאת, אך חשוב לברר האם המחיר כולל את הובלת הניאגרה לבית הלקוח וגם את ההתקנה שלה.