טרנד ריהוט מבטון

טרנד ריהוט מבטון

בטון מזוהה ברוב המקרים עם תעשיית הבנייה ומשמש כחומר גלם לגדרות, גשרים, קירות, מושבים ומשטחים תעשייתיים, אבל הוא גם חומר גלם מצוין עבור רהיטים מעוצבים. הבטון עשוי מתערובת של מלט, סיד חול וחצץ (לעתים גם פלדה), וחוזקו נקבע לפי היחסים המספריים בין המרכיבים השונים. החוזק של הבטון מהווה יתרון עבור רהיטים ושולחנות ולכן בטון הפך לטרנד בפני עצמו. הטכנולוגיות החדשות לייצור ושינוע הבטון הורידו את מחירו והגבירו את האטרקטיביות שלו. השימוש בבטון הינו פונרציונלי ואינו מחייב בלעדיות של החומר. הבטון מעניק מראה אסתטי וגם נחשב חזק ועמיד וזהו יתרון גדול עבור רהיטים בסביבה שחשופה לפגיעת הבדלי טמפרטורות, לחות, שינויי מזג אוויר ומכות בלתי צפויות.

יתרונות הבטון

רהיטים רבים עשויים לפחות בחלקם מעץ. לעץ יש מראה אסתטי וגוונים שונים אבל הוא נשחק עם השנים ופגיע לשריטות ולכלוך יותר מאשר בטון. כמו כן עץ עלול להישרף כתוצאה כהשארת סיגריה דולקת או סיבה אחרת. מבחינה עיצובית קל למצוא שילוב נכון בין רהיטי בטון לקירות אשר בנויים בעצמם מבטון. כמו כן אריחים וחיפויי קיר עשויים מבטון ולכן טבעי שגם שולחנות וכיסאות יכילו בטון, והעמידות תשרת אתכם בעיקר כאשר מדובר על כיסאות ושולחנות המיועדים לגינה או לחצר, שיהיו עמידים יותר מהמקובל מול שינויי מזג האוויר. מגוון השימושים בבטון הופך אותו לחומר חשוב בימינו.

איזה רהיטים כוללים בטון

בימינו שולחנות וכיסאות כוללים שכבת בטון ונחשבים איכותיים וגם ניתנים לעיצוב אישי. כמו כן יש בטון קל יחסית ולכן אין מניעה לשנע אותם מחדר לחדר לפי הצרכים. בטון ניתן לשימוש גם עבור אמצעי דקורטיביים כמו עציצים, צלחות שנועדו לאחסון (ולא למאכל), קערות אדניות ועוד. בחלק מהמקרים רק העיצוב הוא דמוי בטון ובמקרים אחרים הבטון משתלב עם פיברגלאס ליצירת חומר עמיד במיוחד. חשוב כמובן לזכור שיש לרכוש את המוצרים רק ממקורות אמינים וכדאי להתייעץ עם נציגי החברה לפני רכישת הציוד ולהתרשם מתשובות לשאלות שתציגו למוכרים וגם מאיכות החומרים בהם נעשה שימוש.