דרושים עובדים לעבודה משרדית – התפקידים הנחוצים

דרושים עובדים לעבודה משרדית – התפקידים הנחוצים

בישראל פועלים הרבה מאד עסקים קטנים וגדולים ובכל אחד מהם קיים צורך בעובדים לעבודה משרדית.

ההיצע הוא רחב מאד, חלק מהמשרות הן רחבות כמו מנהלת משרד או מזכירה ואחרות הן עבודות ממוקדות, בהתאם לתחומי העיסוק של כל חברה.

עבודות משרדיות

בין העבודות המשרדיות הנפוצות אפשר למצוא את מנהלת המשרד אשר אחראית על כל מה שקורה במשרד, מול המנהלים, מנהלי המחלקות, ספקים, לקוחות והרבה מאד גורמים נוספים, מדובר בתפקיד רב גוני ומרתק. כמו כן מזכירות ופקידות אשר משויכות למחלקות ספציפיות ואחראיות על כל מה שקורה שם בנושאים ניהוליים, עבודה מול גורמי חוץ וגורמי פנים.

על כל בעלי התפקידים הללו מוטלת אחריות גדולה כדי שכל המערך יפעל באופן ראוי, כל המשימות יבוצעו ולא יפלו דברים בין הכיסאות.

עבודות בתחום הכספים

מחלקת הכספים היא מחלקה ענפה ולכן יש בה מנהל חשבונות אם זה עסק קטן או כמה מנהלי חשבונות אם מדובר בחברה גדולה שבה כל אחד אחראי על תחום ספציפי כמו הפקת חשבוניות וגביית כספים מלקוחות, קליטת חשבוניות מהספקים וביצוע התשלומים וחשבי שכר אשר מכינים את תלושי השכר לעובדי החברה.

בדקו את טבלת השכר של אולג'ובס https://www.alljobs.co.il/User/SalaryCompound/SalarySurvey.aspx

עבודות בתחום השיווק והמכירות

השיווק והמכירות הם תחומים תוססים אשר עברו שינויים רבים בשנים האחרונות ולכן יש בהם תפקידים חדשים בנוסף לתפקידים הקיימים. המשרות המוצעות הן אנשי שיווק ואנשי מכירות במבחר גדול של תחומים כמו מוצרי מזון, תרופות, נדל"ן וכמעט כל תחום אחר בחיי היום יום שלנו.

כמו כן כל התפקידים אשר קשורים לשיווק דיגיטלי, בוני אתרי אינטרנט, מקדמי אתרים, כותבי תוכן לאתרים השונים ולרשתות החברתיות, מעצבים גרפיים ושפע של תפקידים אשר נלווים לעיסוק בשיווק ובמכירות.

משאבי אנוש

בתחום משאבי האנוש כמו כאן קיימים תפקידים רבים כמו לדוגמה, רכזי כוח אדם, מגייסים של עובדים חדשים, ביצוע הדרכות של העובדים החדשים והעובדים הקיימים בנושאים שונים. טיפול ברווחתם של העובדים החל בארגון ימי כיף, תנאים נאותים במשרד ביום יום כמו כל הקשור לארוחות, טיפול בנסיעות העסקיות של העובדים לחו"ל ועוד.