הסכנה ברעידת אדמה במבנים ישנים

הסכנה ברעידת אדמה במבנים ישנים

כיום יש לא מעט מבנים ישנים בכל רחבי הארץ אשר נבנו לפני עשרות שנים.מבנים אלה אמנם עדיין עומדים ללא בעיות או סכנות של ממש אך במידה ויחולו רעידות אדמה ללא כל צל של ספק אלו המבנין אשר נמצאים ברמת הסיכון הגבוה ביותר. על כן המדינה החלה בהליכי שיפוצים של מבנים ישנים במטרה להצליח לאבטח אותם מפני רעידות אדמה.

התמודדות נכונה עם בניינים ישנים

התמודדות נכונה עם המבנים הישנים יכולה להסתכם בחיזוק המבנים בלבד בצורה מקצועית (קראו על חיזוק מבנים ביריחות ולוחות פחמן) ללא כל צורך להרוס את הבניין כולו ולבנות אחר במקומו. בעקבות הביקוש והצורך העןלה בשנים האחרונות כיום יש לא מעט חברות אשר מתעסקות בנושא חיזוק חיצוני של בניינים ישנים. חשוב להבין כי חיזוק הבניין שלכם אינו המלצה בלבד אלא יכול להציל חיים ממש.

חיזוק בלבד ללא צורך בהריסות כלל

על כן במידה וגם אתם מתגוררים בבניינים ישנים במיוחד אשר נבנו לפני כמה עשרות שנים, קיימת אפשרות לפנות באופן עצמאי לחברות אשר מציעות את שירותי השיפוצים לחיזוק המבנים. במטרה לוודא כי אתם בוחרים חברה קבלנית מספיק אמינה ומקצועית, קיימת חשיבות רבה לעבודת חקר קצרה בתחום זה. בשל הביקוש הגדול מצד הציבור וכן מרצון המדינה לשתף פעולה עם הליכי חיזוק הבניינים הישנים, כיום יש לא מעט חברות שאינן מספיק מקצועיות ומוכשרות לדבר אשר מציגות את עצמן ככאלה.

בחירה נכונה בחברה מקצועית ואמינה

בחירה נכונה של חברה מקצועית ומיומנת אשר יודעת בדיוק מה צריך בשביל לחזק את הבניין שלכם, תאפשר שיפור משמעותי של עמידות הבניין בפני רעידות אדמה. חשוב לציין כי ישנם לא מעט מבנים ישנים אשר כלל לא כוללים אף חדר ממ"ד אשר נכנס בשנים האחרונות כחובה לכלל הבניינים החדשים. לכן, החברות אשר מציעות לכם את שירותי חיזוק הבנחינים יוסיפו עבורכם גם חדר ממ"ד לשיפור משמעותי של עמידות הדירה שלכם בעת הצורך.

בעזרת חיזוק נכון ומקצועי תצליחו להבטיח את עמידות הבניינים שלכם בפני רעידות אדמה ואף להנות מחדר ממ"ד נוסף לדירתכם.

קראו גם https://reshef-group.co.il/blog/services/decorative-painting-of-building-facades/