האם תמ"א 38 זו אופציה שכדאי לכם לשקול?

האם תמ"א 38 זו אופציה שכדאי לכם לשקול?

אפילו אם אתם אנשים לא מאוד מחוברים לנושא הנדל"ן ויש לכם בסך הכול דירה קטנה בלב העיר, בוודאי יצא לכם לשמוע על פרויקטים רבים של תמ"א מספר 38. אם עד היום לא עצרתם לחשוב ולהבין במה דברים אמורים, כדאי שתדעו שהמטרה העיקרית של תמ"א 38 הייתה לחזק את הבניינים ברחבי הארץ וכך להכין אותם לקראת מצבים קיצוניים של רעידת אדמה. אם אתם תוהים האם כדאי לעשות תמ"א מספר 38 גם בבניין שבו נמצאת הדירה שלכם, כדאי שתדעו שכמעט תמיד התשובה לכך תהיה חיובית. לא רק שתיהנו מהידיעה שאתם חיים בבניין חזק ויציב יותר, אלא גם תוכלו להיות בטוחים שהדירה שלכם תעלה את ערכה אחרי ביצוע הפרויקט. 

מה הקשר בין תמ"א 38 ובין עליית ערך הנכס? 

לא כל האנשים מודעים לכך, אך כאשר מדברים על תמ"א מספר 38 למעשה מדברים לא רק על חיזוק המבנה, כי אם על העלאת הערך שלו. זה אומר שבפועל אחרי תמ"א 38 הדירה יכולה להיות גדולה יותר, לכלול עוד חדר, עוד מרפסת או אפילו חניה פרטית. בנוסף, בדרך כלל הבניין עצמו נראה טוב יותר אחרי פרויקטים כאלה, כי בונים עבורו לובי ומרחיבים את חדר המדרגות. לא פעם מוסיפים גם מעלית וכל הפרטים הללו מעלים את ערך הנכס, כך שברור מדוע פרויקטים כאלה מצליחים מאוד בכל רחבי הארץ. 

מי יוכל לבצע אצלכם פרויקט כזה? 

אתם מתלבטים לאיזו חברה שמומחית בפרויקטים כמו תמ"א 38 כדאי לכם לפנות? תוהים מי יוכל להיות איש המקצוע שינצח על הפרויקט הזה אצלכם? אם כך, אפשר להבין את ההתלבטות שלכם, כי כמובן שיש היום הרבה מאוד חברות שמבצעות עבודות כאלה. אם תיכנסו ללינק: https://hitchadshut.net/ תוכלו להכיר חברה מקצועית שכבר עשתה בעבר אינספור פרויקטים דומים. אין ספק שאם אתם כבר הולכים על האפשרות של חידוש הבניין, רצוי יהיה לבחור את אנשי המקצוע הכי טובים שיש. לכן כדאי להתקשר אל המומחים עוד היום, להבין במה דברים אמורים ולהתחיל להריץ את העניין, כי למה לדחות את זה עוד ועוד?