שמאי מקרקעין

שמאי מקרקעין

האדם מן השורה לא עוסק בדרך כלל בתחום הנדל"ן. הוא לא מוכר וקונה קרקעות למטרות שונות. אך בכל זאת נמה כי כל אחד מגיע אי פעם לצומת הזו אשר בה הוא רוכש לעצמו לפחות דרת מגורים. או אז הוא למעשה מבצע עסקת נדל"ן לכל דבר ועניין.

כאשר אנחנו באים לרכוש דירה למגורים, אנחנו לא תמיד יודעים מה אנחנו אמורים לבדוק, איך וכיצד אנחנו צריכים לברר על הנכס המוצע לנו ומה למעשה עומד לפנינו, קראו בהרחבה.

יש הרבה מאוד אנשים שמתנהגים בתמימות והם רוכשים לעצמם דרת מגורים מתוך אימון מלא כי כל מה שהמוכר אומר להם הוא אמת ויציב ואפשר לסמוך על דבריו. בעיה היא שלא פעם קורה ורק לאחר שהם כבר סיימו לשלם על הנכס והם עוברים להתגורר במקם הם מגלים כי הם בעצם נפלו בפח. הנכס הוא נכס בעייתי מסיבות שונות.

זה יוכל להיות בעיות ברישום של הנכס, אלו יכולות בעיות מבניות של הנכס וזה גם יכול להיות בעיות שונות מבחינת רישיונות הבנייה של הנכס.

על מנת שדבר כזה לא יקרה, חובה לפנות ולהיעזר באיש מקצוע מתחום המקרקעין.

שמאי מקרקעין – זו הכתובת שלכם לפני שאתם חותמים חוזה

חשוב לדעת כי אחד מבעלי המקצוע שעל השירות שלו לגמרי לא מומלץ לוותר זהו אסף אפל שמאי מקרקעין.

מדובר באיש מקצוע שאמור לברר ולבדוק לעומק מה עומד מאחורי הנכס והאם מדובר בנכס שהוא לגמרי בטוח לרכישה.

רק אם שמאי המקרקעין יאשר כי אכן מדובר בנכס איכותי, בנכס שרטין עליו כל סיכון, נכס שהוא אינו משועבד לגורמים אחרים וכזה שאין איתו כל בעיות מבניות, אפשר יהיה להתקדם הלאה ולחתום על חוזה.

זה לא המקום לחסוך!

יש אנשים הטוענים כי רכישת הדרה זה סיפור כל כך יקר ולמה להם לשלם עוד על שירות מיותר כביכול של איש מקצוע. הבלן נראה להם אמין לחלוטין, הדירה נראית ממש בסדר ומבחינתם אין כל סיבה לשלם עוד כספים. כאן חשוב לדעת כי התשלום עבור שמאי המקרקעין עשוי להציל מהרבה מאוד עוגמת נפש בהמשך ושווה לשלם כדי ליהנות מראש שקט ובטוח.