תריס עץ – כיצד בוחרים אצל מי להתקין אותם

תריס עץ – כיצד בוחרים אצל מי להתקין אותם

כשאנחנו מתכננים ומעצבים מבנה, בין אם מדובר בבית או עסק, הרי שיש סוגים מסוימים של פרטים שאנחנו צריכים לשים לב אליהם, ולרכוש אותם במקומות שונים. כך למשל, יש פריטי ריהוט שאנחנו צריכים לקנות בחנויות רהיטים, יש מוצרי חשמל ואלקטרוניקה שאנחנו צריכים לרכוש בחנויות מתאימות, פריטים כמו שקעים, ברזים שאנחנו צריכים להתקין במבנה. 

לצד כל אלה, אנחנו צריכים גם לרכוש ולהתקין במבנה, אלמנטים נוספים אשר אמורים לשרת אותנו כך או אחרת. למשל, אנחנו צריכים להתקין דלתות פנים ודלתות חוץ, ריצוף, חיפויים, חלונות וכן תריסים. 

לשמחתנו הרבה, אנחנו יכולים למצוא דוגמאות שונים של פריטים שאנחנו יכולים להתקין במבנה. כך למשל, אם אנחנו רוצים להתקין תריסים, הרי שאנחנו יכולים לבחור בין תריסי אלומיניום לתריסי עץ. לא מעט אנשים בוחרים היום באופציה השנייה, גם בגלל שהם הרבה יותר יפים וגם בגלל שמבחינת החומר, הם נחשבים הרבה יותר חזקים, הרבה יותר משמעותיים. 

השאלה הנשאלת היא, כיצד בוחרים את המקום בו נתקין תריסי עץ לבית או לעסק. מאחר וקיימים לא מעט מקומות שיכולים לספק לנו דוגמאות שונים וכן להתקין אותם עבורנו, הרי שאנחנו יכולים לבצע את הבחירה שלנו בצורה מושכלת. 

כיצד נבחר את המקום הנכון 

ראשית, עלינו לבחון מה כל מקום מציע מבחינת סוג, איכות ועיצוב התריסים. האם מדובר בעץ מלא או אחר, האם מדובר בעיצוב שמתאים לסגנון שלנו, האם מדובר בתריסים שמתאימים למבנה שלנו. 

שנית, אנחנו צריכים לבחון את השאלה, האם החברה מספקת לנו אחריות על ההתקנה, אחריות על המוצר, וכן אפשרות להחליף רכיבים אם יש צורך. 

שלישית, חשוב לבדוק מה הזמינות, ועד כמה החברה יכולה לספק את השירות בזמן.