איך לבחור אזור טוב למגורים בעת קנית דירה חדשה בירושלים

איך לבחור אזור טוב למגורים בעת קנית דירה חדשה בירושלים

העיר ירושלים היא אחת משלוש הערים הגדולות בארץ, זו עיר שברגע שנכנסים אליה, מיד מרגישים באווירה המיוחדת ובנוף המדהים שבו היא שוכנת. העיר מושכת אליה רבים מאיתנו, סטודנטים שמגיעים ללמוד בירושלים, לעיתים מעונינים להישאר לגור, יש בה מגוון של אתרים היסטוריים וחיי פנאי וגם לילה אשר מאפשרים גם לצעירים וגם למבוגרים להנות ממנה. ירושלים היא עיר גדולה במיוחד וככזו היא מתאפיינת באינספור שכונות ואזורים. חלקם חדשים יותר וחלקם ישנים. בשנים האחרונות העיר נמצאת במגמת בניה גדולה מאוד של מבני מגורים ובשכונות רבות צצים להם מגדלי יוקרה ופרויקטים למשפחות.

אם אתם נמצאים כעת בשלב בו אתם עומדים בפני קנית דירה חדשה בירושלים, ודאי שאלתכם את עצמכם, באיזו שכונה כדאי לכם לחפש פרויקט מגורים? לחפש שכונה בירושלים זה לא כמו לחפש שכונה בעיר אחרת. ירושלים מתאפיינת במגוון רחב של אוכלוסיות אשר אורח חייהם לא מתאים לכולם. כדי להתאים עבורכם את השכונה הנכונה לכם, ריכזנו מעט מידע על השכונות השונות ואיך לבחור באיזור המתאים.

שכונות המתאימות לסטודנטים- לרוב מדובר בשכונות שקרובות לקמפוסים של האוניברסיטה העברית. הן כוללות בתוכן את רמת אשכול, בית הכרם והגבעה הצרפתית. הגבעה הצרפתית אשר שוכנת על צידו המזרחי של הר הצופים מסווגת כשכונת יוקרה בעלת נוף נהדר והרבה ירוק מסביב. מלבד סטודנטים אשר משכירם בה דירות גרים בה גם משפחות רבות.

שכונות יוקרה הקרובות למרכז העיר– הלוא הן שכונת רחביה וטלביה. בשכונות אלו רבים מהתושבים הם חילונים. הבתים בשכונות אלו הם עתיקים יותר ונבנו בשנות העשרים והשלושים של המאה הקודמת בתקופת המנדט. כיום מתגוררים בה אנשים אקדמאיים, רופאים ואנשי עסקים.

שכונת קרית משה– שכונה הנמצאת בכניסה לעיר ירושלים, ממוקמת גיאוגרפית בדרום מערב ירושלים. זוהי שכונה בה גרה האוכלוסיה המסורתית בעיר. מדובר על שכונה שקטה המאופיינת כסביבה נוחה למשפחות בשל הקרבה שלה גם לצירים מרכזיים. בשכונה זו תוכלו להתרשם מפרויקט המגורים החדש רובע 1, אשר מציע דירות בעלות 3-6 חדרים, מותאמות למשפחות, אלו דירות בעלות נוף נהדר וכניסה ויציאה חלקה מהעיר בתחבורה ציבורית וברכב. בחירת המיקום של פרויקט זה היא נהדרת למשפחות אשר מחפשות לקנות דירה חדשה בירושלים במקום איכותי וברמה גבוהה.

שכונות לחרדים מבנינו– אם אתם שייכים למגזר החרדי, תשמחו לדעת שלעיר יש הרבה מה להציע לכם בעת קנית דירה חדשה בירושלים. שכונות בהן תוכלו להנות מחיי קהילה חרדיים הן גאולה, בית ישראל ורוממה. שכונות אלו קרובות לתחנה המרכזית החדשה ולצירי תנועה מרכזיים בעיר. בשכונות אלו יש יחידות דיור רבות אשר משמשות יחידות מגורים.

שכונת מלחה– שכונה בדרום מערב ירושלים, בקרבתה שוכנים גן החיות התנכ"י, קניון מלחה ואצטדיון טדי. בשנים האחרונות החלו להיבנות בה בתים מדורגים בני שלוש וארבע קומות וצמודי קרקע.