על החשיבות שבביטוח תכולה לדירה

על החשיבות שבביטוח תכולה לדירה

אחרי לא מעט שנים של עבודה קשה וחסכונות לרוב, הצלחתם לקנות דירה? אתם עוברים לגור בה ממש בקרוב? אם כך, טבעי שתהיו נרגשים, כי רוב האנשים חולמים לא מעט שנים על הרגע שבו הם יעברו לגור בדירה שרשומה על שמם. למעשה, זו גם הסיבה הראשונה, והחשובה ביותר, שבגללה כדאי יהיה לעשות ביטוח תכולת דירה, כי מה פתאום שתוותרו על כך? זה לא באמת הגיוני להשקיע את כל ההון שלכם בדירה וברכישת רהיטים איטלקיים יוקרתיים ובסופו של דבר לא לעשות ביטוח לכל התכולה הזאת. אומנם זה נכון שמבחינת הערך הסנטימנטלי תישארו כנראה רק עם זיכרונות במידה וחלילה משהו יקרה לתכולה, אך לפחות תקבלו פיצוי כספי.

מה כולל הביטוח הזה?

אם מעולם לא עשיתם ביטוח תכולת דירה, טבעי שתרצו לדעת במה דברים אמורים. ראשית, כמובן שאם תפנו אל שלוש חברות ביטוח שונות תקבלו שלוש הצעות לגבי הביטוח הזה ושנית, חשוב מאוד לרדת לפרטים ולראות על מה בעצם אתם משלמים. כדאי לבדוק האם הביטוח כולל:

  • פיצוץ בצנרת שמוביל להרס תכולת כל הדירה
  • כל נזק אחר בדירה שמוביל להרס התכולה
  • פריצה וגניבה של חפצים שונים מהדירה

כמובן שאם אתם כבר עושים ביטוח כזה, רצוי יהיה לעשות את הביטוח הכי מקיף שאתם יכולים כשמדובר על ביטוח שמכסה את מבנה הנכס. רק כך תוכלו לדעת שבעת צרה תקבלו פיצוי כלכלי ראוי ולכן שווה לתת על כך את הדעת.

חברת הביטוח שלכם – איך בוחרים אותה?

ראיתם אינספור חברות ביטוח שפרסמו את עצמן אונליין? תוהים במי לבחור וממי תוכלו לקבל את השירות הכי טוב שיש? אם כך, אתם לא לבד. כל אדם שחושב לעשות ביטוח תכולת דירה רוצה להבטיח שהוא יקבל מענה מהיר, יעיל וכיסוי כמה שיותר גבוה ברגע האמת ולכן יש לבדוק במי אתם בוחרים. ההמלצה שלנו היא לפנות אל חברת ביטוח מנוסה, מקצועית ובעיקר, זו חייבת להיות חברת ביטוח שיש לה המלצות רבות. היום אתם יכולים למצוא ברשת האינטרנט המלצות על אינספור חברות ביטוח מובילות, אז למה שלא תעיינו בכך לפני שאתם מקבלים החלטה כה חשובה?