יתרונות בולטים של דיור מוגן

יתרונות בולטים של דיור מוגן

דיור מוגן טומן בחובו יתרונות רבים אשר הופכים אותו לפתרון אטרקטיבי ביותר לבני גיל הזהב. זהו לא בית אבות אליו הולכים קשישים אשר איבדו את יכולתם לקיים חיים עצמאיים, אלא מקום לאנשים מבוגרים המקיימים חיים עצמאיים. למגורים בדיור מוגן יש יתרונות רבים מהם נהנים בראש ובראשונה הדיירים העוברים לגור בו, אך גם בני משפחותיהם היכולים להיות בטוחים שיקיריהם מבלים ונהנים.

היתרונות של דיור מוגן בתחום תרבות שעות הפנאי

דיור מוגן מציע לדייריו שפע של פעילויות לשעות הפנאי וחיי חברה עשירים. במרכזים של דיור מוגן תמיד ניתן למצוא אולמות אירועים בהם ניתן לעשות אירועים ואפילו הרצאות מעשירות בתחומים רבים. ספרייה בה ניתן להשאיל ספרים וגם מחשבים בהם ניתן לשלוח אימייל לנכדים.

היתרונות של דיור מוגן בתחום הכושר והספורט

אימון גופני הוא דבר חשוב מאוד לבני כל הגילים. לעתים בגיל השלישי ישנן מגבלות גפניות רבות ויש לעשות פעילות גופנית מיוחדת. בדיור מוגן הדיירים יוכלו למצוא מתקני ספורט והפעלות כושר אשר פשוט עושות חשק לעסוק בפעילות גופנית. ישנן הרבה פעילויות מודרכות אשר עוזרות לדיירים לשמור על כושר ובריאות.

היתרונות של דיור מוגן בתחום הביטחון

דיור מוגן, כשמו כן הוא. זוהי סביבת מגורים מוגנת ובטוחה במיוחד לגיל השלישי. המקומות תמיד מאובטחים במשך 24 שעות ביממה וניתן להסתובב בתוכם בביטחון מרבי. כל המבנים בנויים בסטנדרטים בטיחותיים ואמצעי כיבוי אש ותאורת חירום. ישנם לחצני מצוקה ומענה לכל בעיה.

היתרונות של דיור מוגן בזכות השירותים

דיור מוגן כולל בדרך כלל שירותים רבים ההופכים את המגורים בו לנוחים ונעימים. למשל בדיור מוגן תוכלו למצוא חדרי אוכל ברמה גבוהה מאוד, כלומר אין צורך לבשל לבד בבית. אפילו את הכביסה אתם לא צריכים לעשות, בכל דיור מוגן תוכלו שירותים משרדים (צילום מסמכים, פקסים…), שירות חדרים, שירות הזמנת מוניות או כרטיסים למופעים וקולנוע, שירותי תחזוקה ותיקונים ועוד.

היתרונות של דיור מוגן מבחינה רפואית

אמנם אין מדובר בבית אבות, אך בכל זאת הדיירים בדיור מוגן זקוקים לשירותים של רופאים במקרים רבים. בדיור מוגן ישנם רופאים העומדים לשירותם של הדיירים 24 שעות ביממה. זהו נוח מאוד שאתם יודעים שתמיד יש רופא זמין הנמצא קרוב לבית.

היתרונות של דיור מוגן בתחום חיי קהילה

המתגוררים בדיור מוגן לעולם לא ירגישו בודדים, ישנם חיי קהילה עשירים והווי בכל מקום בו יש דיור מוגן. לכל אחד יש את תחומי העניין שלו, בדיור מוגן יש מגוון פעילויות המדברות לכולם. אפשר לעשות את הדברים ביחד או לחוד, לפעמים רוצים רגע של פרטיות ולפעמים רוצים להיות עם החברים. בדיור מוגן יש לבני הגיל השלישי את כל האפשרויות בכף ידם.