סקיילייט – להכניס את השמיים פנימה

סקיילייט – להכניס את השמיים פנימה

אחד מפתרונות העיצוב שכבשו בסערה וילות יוקרה, בתי מגורים, בריכות שחיה, מפעלים ובנייני משרדים כאחד נקרא סקיילייט. מדובר בסוג של חלון תקרה המיוצר מזכוכית מבודדת בעל רמת בידוד גבוהה. הסקיילייט מתאים למגוון של אזורים וחללים כגון מסדרונות, חדרי שינה, סטודיואים וגלריות, בתי מלון, משרדי הייטק ועוד, ובעצם מהווה פתרון המאפשר לנו להגדיל את כמות האור הטבעי אשר נכנס לחלל.

בכך, אנחנו גם חוסכים בעלויות החשמל וגם משיגים אור טבעי שהוא הרבה יותר בריא מאור מלאכותי. בנוסף, אנחנו נהנים מפתרון עיצובי המשדרג את החלל ומעניק לו מראה יוקרתי וייחודי.

סקיילייט בהתאמה אישית איך זה עובד?

את הסקיילייט ניתן להזמין ולייצר בהתאמה אישי לפי דרישה ולפי הגודל הרצוי. ניתן להתקין אותו בתור חלון בודד ועצמאי או כמערכת חלונות מושלמת המותקנים זה לצד זה. את החלון עצמו אפשר להשאיר קבוע כפי שהוא, אבל אם מדובר בחלל בו אנו רוצים לייצר את אלמנט ההחשכה כמו חדר שינה למשל, ניתן להתקין תריס אותו פותחים באופן ידני או חשמלי.

יתרון נוסף ולא פחות חשוב של הסקיילייט בא לידי ביטוי ברמת הבידוד שלו. הוא מסייע לבודד מפני קרינה השמש החזקה וגם מפני רעשים. בדרך כלל ממקמים את הסקיילייט על התקרה, מכאן גם שמו. היום יש מגוון של עיצובים, ניתן לשלב עם הזכוכית את חומר האלומיניום או העץ בכדי לשלבו במראה המודרני או הכפרי. מכיוון ומדובר במוצר עדין שההתקנה שלו הינה מורכבת, דורשת מדידות, ידע וניסיון בתחום, משהו שגם משפיעה על מערכת האיטום, חשוב לבחור בחברה מקצועית המתמחה בהתקנת סקיילייט. גם לסוג הזכוכית שנבחר לחלון הסקיילייט יש חשיבות רבה ברמת הבידוד שמשיגים, עוד היבט חשוב שיש להתייחס אליו.