איך תבחרו את כיסא המחשב שלכם?

איך תבחרו את כיסא המחשב שלכם?

מציאת כיסא המחשב הטוב ביותר עבורכם היא לא דבר פשוט כל כך. אתם צריכים להתחשב בתקציב, בבריאות וברווחה שלכם, זאת מפני שאתם הולכים לשבת על הכיסא הזה די הרבה. אתם תהיו חייבים תמיכה לגב, ליציבה ולמרחק נכון בינכם לבין המחשב. כשכיסאות למחשב הם דבר די נפוץ, איך אפשר לדעת מהו הכיסא הנכון?

הנה הם הפרמטרים אותם אתם צריכים לחפש כשאתם בוחרים את הכיסא הבא שלכם

ניתן לשינוי הגובה

כשאתם מחפשים את הכיסא שלכם, אחד הדברים הראשונים שאתם צריכים לחפש זה האם הוא ניתן לשינוי הגובה שלו. מאחר ולכל אדם יש את הגובה שלו, לא לכולם יתאים אותו גובה הישיבה על הכיסא. ישיבה נכונה היא ישיבה כזו שהברכיים אופקיות לרצפה. חפשו את המנוף מתחת למושב המאפשר את שינוי הגובה לנוחיותכם.

ניתן לשינוי זווית המשענת

כיסא מחשב טוב הוא כיסא שניתן לשנות את זווית המשענת שלו. ממש כמו שיש ידית לשינוי הגובה, צריכה להיות ידית לשינוי זווית המשענת. אם משענת הכיסא מחוברת אל המושב, בדקו שהיא ניתנת להזזה. באם המשענת מנותקת מהמושב, וודאו כי המשענת ניתנת כמו כן גם להגבהה כך שתוכלו למצוא את הזווית הנכונה ביותר לשביעות רצונכם.

חפשו כיסא עם ידיות

כיסא מחשב בעל ידיות עליהן אתם יכולים להישען יכול להקל על הצוואר והכתפיים שלכם באופן משמעותי. אם אתם מעוניינים בכיסא בעל ידיות, חפשו את הכיסא שגם את הידיות ניתן לכוון בצורה כזו שיאפשרו לזרועות שלכם נוחות תוך סיכוי נמוך של הישענות לא נכונה.

חשיבות הניידות בכיסא

הסבירות היא שכשאתם עובדים על המחשב, אתם עובדים כמה שעות טובות כך שאתם הולכים לזוז הרבה בתוך הכיסא ולשנות זוויות ישיבה כמה וכמה פעמים. בכדי להקל עליכם ועל ההתניידות שלכם במרחב למשל אם המדפסת בצידה השני של החדר, כיסא עם גלגלים תהיה התשובה עבור זה. 

לסיכום, כיסא מחשב טוב הוא כיסא שדואג בראש ובראשונה לגוף וליציבתו הנכונה. לאחר מכן הוא אמור לשרת את הצרכים שלכם בזמן העבודה. מעקב אחר הפרמטרים האלו יקרבו אתכם אל הכיסא המושלם עבורכם.

קראו גם על עיצוב סביבה לימודית לבתי ספר.