סורגים – פיתרון פשוט, יעיל ונגיש

סורגים – פיתרון פשוט, יעיל ונגיש

הביטוי "מאחורי סורג ובריח" מתקשר לרובנו לאמצעי ענישה, אך כולנו פוגשים סורגים בכל יום, ודווקא זוכים ליהנות ממה שיש לסורגים אלו להציע לנו.

התקנה מקצועית של סורג איכותי יכולה לשרת אתכם לאורך שנים ארוכות, לצורך שמירה על מתחמים מכל סוג, תוך כדי מתן מענה אסתטי שחוצה מעבר ליעילות של המוצר הפשוט רעיונית.

כיום הטכנולוגיה מאפשרת לנו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של סורגים נוחים לשימוש, ולא רק סורג מקובע שמותקן פעם אחת ואינו מאפשר דינאמיות.

הדינאמיקה שבמנגנוני הסורג החדשים מאפשרת לנו לקבל מענה מדויק יותר, מותאם אישית לצרכים שלנו, תוך התאמה שהיא הרבה מעבר ליצירת המרחב המוגן שלנו, אלא גם ברמת העיצוב והשימוש היומיומי.

התקנת סורגים לבתי עסק

סורגים הם פיתרון אידיאלי לבתי עסק רבים, כאשר דלתות סורגים מאפשרות לתת את הביטחון הדרוש לבית העסק אחרי שעות הסגירה, אך בד בבד מאפשרות לייצר עיצוב נעים לעין.

העובדה כי סורגים אינם חוסמים בצורה אטומה את האפשרות להציץ ולראות פנימה, חנויות ובתי עסק רבים מעדיפים את הסורג בכדי לתת מענה ולהמשיך את המיתוג והשיווק שלהם גם כשהחנות סגורה.

חנות הסגורה בעזרת סורג מציעה לעוברים והשבים הצצה לתכולה ולמוצרים המוצעים בחנות, ובפעם הבאה שעובר האורח המדובר ייזכר כי הוא זקוק למוצר זה או אחר, הוא ייזכר גם בחנות שבה הציץ.

מעבר לאפשרות להציץ, הסורגים מעודדים הצצה, ופוגשים משהו מהאינסטינקט שלנו והנטייה שלנו להציץ ולחקור, והסורג ממש מושך את הלקוח הפוטנציאלי לבדוק את תכולת החנות.

פיתרון גם בבית

גם בתים פרטיים ודירות מגורים משתמשים בסורגים בכדי להגן על הבית מפריצות וגניבות, אך מעבר לכך, ישנם שימושים נוספים בסורג ייעודי גם בפנים הבית, וזאת בכדי לתחום חדרים ומרחבים.

למשל, סורג שנועד לתחום מרחב לתינוק שלא ירחיק לכת ויעלם מעיני ההורה או המטפלת שלו, או מתחם בחצר שיגביל את הכלב מלברוח החוצה לרחוב.

חלונות הבתים הם אחד המקומות בו אנו פוגשים סוגים רבים של פתרונות סורג, החל מסורג פשוט, דרך סורג אומנותי המוסיף אווירה ואופי לבית מבחוץ ומבפנים, וכלה בסורגים איכותיים ומודרניים עם מנגנונים מתקדמים ונוחים לתפעול, בהתאם לצרכים של כל לקוח ולקוח.