טפטים לדלתות

טפטים לדלתות

הלהיט החדש לחידוש הדלתות- הטפט. אם בעבר חשבנו להחליף את הדלת הישנה ולשלם אלפי שקלים, כיום, בקלות ובעלות נמוכה נשנה ונחדש את הדלת. הטפט לדלתות מתאים גם לדלות הפנים וגם לדלתות החיצוניות. הם מגיעים בשלל עיצובים וישנם כאלו שהם תלת מימדים. מדביקים אותם לבד לפי המידה הרצויה ומחליטים עד כמה רוצים לכסות את כל הדלת.

עיצובים:

המגוון הוא רחב בכל עסק שעוסק בהדפסות תוכלו למצוא מדבקת דלת או טפט. בחלק מהמקרים תוכלו אף לעצב בעצמכם ולבחור את הדלת. חשוב לדעת, ככל שהעיצוב מורכב יותר הוא ישפיע על כלל החלל ויכול להקטין או להגדיל. בעולם העיצוב, השימוש בדלת הוא כעוד קיר בחלל. בטח אם בחרנו לשים עליו דגש. בלא מעט בתים תמצאו שהדלת נראת תלת מימדית. מדובר בטפט שעוצב כך שהוא מעביר מראה שונה ופחות חלק. ניתן אף לעשות שימוש בשני טפטים. האחד לחלק החיצוני והשני לחלק הפנימי. הם לא חייבים להיות זהים. ככל שתתפרעו, כך זה יצא יותר יפה.

עלויות:

לעומת העלויות של החלפת דלת, הטפט לדלתות הוא בעלות של מאות שקלים בודדים ואפשר אפילו למצוא בפחות ללא בעיה. את ההדבקה אתם מבצעים לבד וגם אילו מכם שלא עוסקים בעיצוב יצליחו בקלות. העיקר שתפעלו לפי ההדרכה. במידה ומאסתם אחרי תקופה קצרה, אין בעיה להסיר את הטפט ללא כל פגיעה בדלת.

עשה זאת בעצמך:

היכולת שלנו כיום לשנות ולעצב בעצמנו חללים שונים ואלמנטים שונים בחלל המגורים או במשרדים עושה הבדל עצום. לא עוד החלפה של כל הרהיט או האביזר אלא שיפוץ קטן בצורת טפט והכל נראה חדש ובקלות. ללא איש מקצוע ובעלות מאוד נמוכה.

מתאים לכל מי שרוצה שינוי ורענון מבלי להוציא הרבה כסף.

בהצלחה!