חיפוי שיש – למראה יפה, נקי, מושך ואיכותי

חיפוי שיש – למראה יפה, נקי, מושך ואיכותי

כיום אפשר למצוא סוגי שיש נהדרים עבור חיפוי שיש. מבין סוגי השיש הנפוצים ניתן למצוא למשל שיש קוריאן, שיש חברון ושיש אבן קיסר ועוד.

צריכים שינוי

כיום אנשים רבים מעוניינים בשינוי מרענן, עם מראה מוגמר מקצועי ונקי. הדרך להשיג זאת היא לבחור בחיפוי שיש במקום קירות טיח פשוטים. כאשר נמאס רק לצבוע את הקיר ולעשות טיוח רגיל, אפשר לפנות לכיוון אחר של חיפוי של שיש לקבלת מראה שונה, מפתיע, מרענן, נקי וייחודי.

מראה מלכותי

חיפוי העשוי שיש מעניק לבית מראה יוקרתי, מלכותי ומבריק. הדבר לא משתווה לשום סוג של חיפוי אחר, לא משנה כמה ינסו להשקיע בו. כמובן שחשוב לפנות למקומות המתמחים בסוג חיפוי זה ולא להתפשר על חובבים. מראה מוגמר נקי מתקבל רק על ידי אנשים המכירים את המקצוע ומנוסים בעבודתם.

שיש קוריאן

סוג שיש זה הוא שימושי מאוד, פופולרי מאוד בבתים רבים. לסוג שיש זה תכונות נהדרות ההופכות אותו אידיאלי לשימושים שונים, ביניהם שימוש כמשטח עבודה במטבח וגם בתור חיפוי שיש. לסוג השיש קוריאן יתרונות רבים, סוג שיש זה אינו שיש טבעי אם כי תרכובת סינטטית. משום כך הוא אינו מכיל נקבוביות. פן זה גורם לו להיות נוח מאוד לעבודה ונקיון מפני שהוא לא סופג לתוכו נוזלים ולא אוגר לכלוך. מלבד זאת חומר זה הוא חזק מאוד  ואינו נשבר בקלות.

יחד עם היתרונות הרבים של סוג השיש קוריאן, קיימים לו גם חסרונות. החסרון העיקרי של שיש זה הוא מחירו הגבוה. מחיר זה גבוה בהרבה מסוגים אחרים של שיש. כאשר מעוניינים לעשות חיפוי שיש, צריך לקחת בחשבון את הגודל של הקיר אותו רוצים לחפות ולבדוק היטב האם ניתן לעמוד בהוצאות אלה במידה ורוצים להשתמש בשיש קוריאן עבור מטרה זו.

שיש אבן קיסר

מלבד שיש קוריאן נהוג להשתמש גם בשיש אבן קיסר למטרות שונות. בהם כמובן גם עבור חיפוי קירות בשיש. סוג שיש זה איכותי מאוד, קל לעבודה ובעל מראה טוב. כמו כן מחיר שיש זה נמוך באופן משמעותי משיש קוריאן.