זכוכית נגד ירי – כי החיים שלכם חשובים

זכוכית נגד ירי – כי החיים שלכם חשובים

מהי זכוכית נגד ירי והיכן היא מבוקשת?

זכוכית נגד ירי היא זכוכית שמספקת הגנה מפני ירי ומפני הדף ורסיסים. זכוכית כזאת נדרשת לכם ברכב האישי אם אתם נוהגים להסתובב בכבישים מסוכנים שיש בהם ומסביבם מתיחות ביטחונית. זכוכית כזאת תאפשר לכם נסיעה בטוחה בלי שירי יחדור אל הרכב מבעד לזכוכית המשוריינת, אך לפני הכל כדאי להבין כיצד מייצרים זכוכית ומה ההגנה שנדרשת לה כדי להבטיח שתנועו בדרכים ללא סכנה ואף לרבוץ בבית בלי שכדור או רסיס יחדרו אל מקום המבטחים שלכם.

כיצד מייצרים זכוכית ומה מייחד זכוכית הגנה?

זכוכית התחילה להיווצר כבר לפני 5500 שנים בארץ מצריים. כחלק מהתהליך מתיכים חומר צורן דו חמצני ב1700 מעלות צלזיוס, כך החומר הופך לנוזל. לאחר שהחומר מותך מקררים את הנוזל מהר מהר, וזאת על ידי ערבוב בנתרן, ומשם נוצרת זכוכית יפה וחיונית. הידעתם? את חומר הצורן הדו חמצני אפשר למצוא בחול. רוצים לנסות בעצמכם? קחו חול, סיד וסודה, הכניסו אותם לכור היתוך של 1000 מעלות צלזיוס ותופתעו לגלות זכוכית כשרה למהדרין. וכיצד תיצרו זכוכית נגד ירי? לזכוכית נגד ירי צריכים להוסיף הגנה שתאפשר לישון בשקט ולנוע בדרכים ללא כל חשש מירי או הדף. את ההגנה הזאת מייצרת רק חברה מומחית כמו ג.ג מערכות מיגון המספקת לכם הגנה מלאה של זכוכית נגד ירי ושלל הצעות מיגון נוספות שיכולות ללא ספק להציל חיים בכל רגע נתון.

מתי אתם זקוקים לזכוכית נגד ירי?

אם אתם נעים בדרכים מסוכנות, בכבישים מסוכנים, בקרבה לכפרים ערביים עוינים או בקרבה למקומות הידועים כבר בתקשורת כאזורים בעלי מתיחות ביטחונית גבוהה אתם זקוקים לכמה שיותר הגנה. בדרכים תידרשו להגנה ברכב, שם תוכלו לנוע בבטחה בלי לחשוש מירי או מיידוי אבנים. אם אתם גרים באזורי מתיחות ביטחונית אתם ודאי זקוקים לזכוכית מגנה כדי למנוע אסון של ירי אל עבר ביתכם או אל עבר כל חלל שבו אתם שוהים. כך תמצאו במקומות רבים שבהם נדרשת הגנה זכוכית נגד ירי. תוכלו למצוא אותם במשרדים ביטחוניים, באוטובוסים ועוד.