שאלות ותשובות על פינוי דירה

שאלות ותשובות על פינוי דירה

יש לכם שאלות בנושא פינוי דירה? רוצים לקבל מידע? קראו את השאלות וקבלו את התשובות.

שאלה ראשונה – מהו שירות פינוי דירה.

תשובה: שירות פינוי דירה הינו שירות מקצועי אשר ניתן על ידי חברה מקצועית בתחום. השירות כולל מיון של חפצים, אריזה, פינוי פסולת, העברת תכולה מיותרת לגורמים מתאימים וכן הלאה. חברות מקצועיות בתחום מציעות מענה כוללני אשר נועד לענות על הצורך של הלקוחות ולאפשר להם לבצע פינוי קולקטיבי של הדירה בהתאם לצורך מולו הם ניצבים.

שאלה שניה – האם לבצע פינוי דירה ללא עזרה חיצונית?

תשובה: אחת השאלות הפופולאריות זו השאלה הזו. האם אדם יכול לפנות בכוחות עצמו דירה? התשובה לשאלה זו אינה החלטית. כיוון שיש כל כך הרבה נתונים משתנים אשר משפיעים על ההחלטה. ולכן יש לבחון כל מקרה לגופו. במידה ומדובר על דירה רגילה אשר מכילה כמות הגיונית של חפצים, ולכם יש את הפנאי ואת האפשרות להשקיע בפינוי – מה טוב. אבל במקרים בהם מדובר על דירות מוזנחות ועל המון חפצים העסק מורכב יותר. במרבית המקרים יהיה נכון לפנות אל חברה עבור ביצוע הפינוי.

שאלה שלישית – כמה זמן לוקח לבצע פינוי?

תשובה: כאשר פונים אל חברה חיצונית עבור ביצוע פינוי תבצע החברה בדיקה באשר למצב הדירה. בהתאם לתכולה ולגודל הבית תוכל החברה להגיש הצעת מחיר וכן לקבוע לוח זמנים לפינוי. היות ואי אפשר להשוות בין דירה לדירה, אי אפשר גם לקבוע את הזמן הנדרש לשם ביצוע המשימה. אם כי ניתן לציין שבמרבית המקרים הפינוי לא יתמשך מעבר למספר ימים.

שאלה רביעית – מה עושים עם תכולה תקינה ומיותרת?

תשובה: כמעט בכל דירה שיש לפנות אותה כליל יש תכולה במצב תקין. אלו עשויים להיות רהיטים, מוצרי חשמל, פריטי לבוש או כלי בית. כמובן שבמידה ואלו כלים ראויים לשימוש אין שום הצדקה להשליך אותם רק בגלל שכרגע אין צורך בהם. הפתרון הוא העברת התכולה הזו לעמותות ולמשפחות נזקקות. הללו יפיקו תועלת מהתכולה ויעשו בה שימוש מועיל ואילו הדירה תתפנה ביעילות.