התקנת רשתות לחלונות בבית ובעסק

התקנת רשתות לחלונות בבית ובעסק

רשתות לחלונות מונעים בראש ובראשונה את כניסת היתושים, אך לא רק. הם מהווים מכשול עבור סוגים שונים של חרקים ומזיקים וגם מסייעים להגביר את הבטיחות בבית בו ישנם ילדים קטנים. הרשתות מאפשרות להשאיר את החלונות פתוחים לאורך כל היום ולהכניס אוויר לבית בלי לדאוג מאורחים לא רצויים.

בבתים שרק נבנים לרוב יהיו גם רשתות. מי שיתקין את החלונות יציע מראש להתקין גם רשתות ולרוב גם תריסים. עם זאת כדאי לדעת כי ניתן להתקין רשתות עבור חלונות גם בבתים שכבר נבנו לפני שנים.

באילו חדרים ניתן ורצוי להתקין רשתות לחלונות

ישנם בתים בהם יש רשתות על חלונות חדרי השינה אך לא במטבח ובחדרי הרחצה. ההגנה במקרה זה היא חלקית בלבד ובמילים אחרות, אינה קיימת. מספיק שיכנסו מזיקים מחדרים שאינם חדרי השינה כדי שהשהות בבית תהפוך ללא נעימה. בכל חדר ניתן להתאים ולהתקין רשת שתגן על הבית.

התאמה של רשת לכל חלון וחדר

היום ישנם פתרונות מתקדמים אשר מאפשרים להתאים לכל פתח את הרשת המתאימה ביותר. רשתות לחלונות יכולות להתאים אפילו לחלונות ממ"ד וכל זאת בלי לפגוע ובביטחון של החלל. בהתאם לחלון אפשר לבחור אם הרשת תהיה קבועה או רשת הזזה על מסילה. המטרה של העבודה היא לסיים אותה כאשר הבית אטום מפני חרקים וכל חלון מקבל את הפתרון הטוב והאסתטי ביותר.

מה כוללת עבודת התקנת רשתות לחלונות?

התקנת רשתות על גבי חלונות מתבצעת על ידי מומחים בתחום. המטרה שלך צריכה להיות שהפעולה הזו תהיה חד פעמית ולכן עלייך לדעת כי בתהליך יתבצעו הפעולות הבאות:

  • עבודות אלומיניום – רוב החלונות הקיימים בבתים היום הם חלונות אלומיניום. לכן, התקנת רשתות לחלונות תדרוש גם היא עבודת אלומיניום ולשם כך חייב להגיע איש מקצוע שמכיר היטב את העבודה.
  • התאמה אסתטית – בסופו של דבר המטרה היא שהרשת תשתלב היטב בחלון, בלי לבלוט ובלי לתת תחושה שנעשתה עבודה נוספת במקום.
  • התאמה לסוג החלון – ישנם סוגים שונים של חלונות ופתרון הרשת צריך להתאים בדיוק לחלון ולאפשר לך ליהנות מבית נקי מחרקים ויתושים.