כיצד בוחרים דירה בתוכנית מחיר למשתכן

כיצד בוחרים דירה בתוכנית מחיר למשתכן

תוכנית מחיר למשתכן היא תוכנית אשר מאפשרת ללא מעט אנשים שאין להם יכולת לרכוש דירה במחיר רגיל, לרכוש אותה במחיר נמוך ומשתלם יותר. ישנם תנאים להגשת מועמדות לתוכנית מחיר למשתכן. זוג או רווקים אשר עומדים בתנאים הללו, יכולים להגיש את מועמדותם ולהיכנס להגרלה על מחיר למשתכן. אז איך בעצם נכנסים להגרלה, מי זכאי לכך וכיצד ניתן לבחור דירה בתוכנית זו, כל זאת ועוד במאמר הבא.

תוכנית מחיר למשתכן- במה מדובר

כאשר מדובר בתכנית מחיר למשתכן, מדובר על תוכנית שמטרתה היא לאפשר לזוגות צעירים המעוניינים לרכוש דירה ראשונה, לרווקים מעל גיל 35 המעוניינים לרכוש דירה ראשונה או לאנשים המעוניינים בשיפור דיור העומדים בתנאים כאלה ואחרים, להיכנס להגרלה על מחיר דירה נמוך יותר ממחירי הדירות המוצעים כיום. אנשים העומדים בתנאים, יכולים לגשת למשרד השיכון ולבחור את ההגרלה באזור או בעיר שבה הם מעוניינים לקחת חלק. ההגרלה תערך באופן ממוחשב וכל אדם שיעלה בהגרלה זו, יהיה זכאי לקבל דירה במקום בו בחר במחיר זול באופן משמעותי. אין ספק שמדובר בתוכנית שמסייעת ללא מעט אנשים לרכוש דירה ראשונה בצורה קלה, נוחה וכמובן זולה יותר.

כיצד בוחרים דירה במחיר תכנית למשתכן

כל אדם אשר עלה בהגרלה של תכנית למשתכן, יזומן על מנת לבחור את הדירה הרלוונטית לו מבין הדירות אשר יוצעו לו במסגרת תכנית זאת. אדם אשר יצא ראשון בהגרלה יזומן לפני אדם שיצא שני בהגרלה וכך הלאה, הזימון לבחירת הדירה יהיה בהתאם למיקום האדם על פי הגרלות מחיר למשתכן. כאשר האדם יגיע לבחור דירה, יוצעו לו הדירות שנותרו בפרויקט כזה או אחר, כאשר האדם יידרש לבחור את הדירה הרלוונטית לו מכלל הדירות שהוצעו לו, תוך 45 דקות. חשוב מאוד לקרוא את המפרט של הדירה בטרם בוחרים בה ולברר היטב את כל הפרטים הרלוונטיים אודות דירה כזו או אחרת, בטרם בוחרים בה. כדאי לדעת שעל אף שמדובר בזכייה של דירה במחיר נמוך יותר, אין זה אומר שלא ניתן להתמקח עם הקבלן על נתונים שונים בדירה ובטרם נכנסים לדירה, יש לברר היטב את כל מה שנחוץ אודות הדירה.