כללי בטיחות בניקוי חלונות בסנפלינג

כללי בטיחות בניקוי חלונות בסנפלינג

ניקוי חלונות בסנפלינג זה אמנם פתרון נפלא עבור כל מי שזקוק לשירות כזה של ניקיון החלונות בבניינים רבי קומות. אך חשוב לזכור כי לפני הכול ואחרי הכול מדובר פה באנשים העושים שימוש בציוד שעלול להיות מסוכן ולא לגמרי בטיחותי. ברור שאנחנו מבינים כי שמשות בוהקות , חשובות ככל שיהיו, עדיין לא חשובות יותר מחיי אדם. מסיבה זו חשוב מאוד לעבוד על פי כל כללי הבטיחות על מנת שיום העבודה יסתיים בשלום, עם חלונות נקיים ובוהקים ועם עובדים ששבים לביתם בשלום.

כללי בטיחות בניקוי חלונות בסנפלינג

אז נתייחס לכמה כללים חשובים בעת ביצוע עבודות סנפלינג שכמובן נוגעים גם לנושא של ניקוי חלונות למשרד.

  • מזג אוויר מתאים – חשוב לשים לב כי לא כל מזג אוויר יוכל להתאים לביצוע עבודות בסנפלינג. אם מדובר ביום קר מאוד, יום עם רוחות סוערות או גשמים עזים, זהו וודאי לא יום שיכול להתאים לביצוע עבודות מהסוג הזה. מנגד יום קיצי מידי הוא גם כן לא ממש יכול להתאים לביצוע עבודות סנפלינג היות ואסור להישאר משך שעות ארוכות תחת השמש הקופחת, במיוחד לא עבור סיבה כזו, כאשר אפשר להמתין ליום בו מזג האוויר יהיה ידידותי יותר.
  • ציוד איכותי ותקין – חשוב מאוד לשים לב כי הציוד בו נעשה שימוש הינו ציוד איכותי ותקין. ציוד בטוח, ציוד שלא יסכן חלילה את העובד שמשתלשל לו כלפי מטה. החבלים אמורים להיות חזקים מאוד וכך גם כל הציוד.
  • עובד מתאים מבחינת משקל – ברור כי לא כל עובד בכל משקל גוף יוכל לעשות שימוש בציוד סנפלינג. חשוב לוודא כי הסנפלינג מתאים לאדם שעומד להיכנס לתוכו ולוודא כי אכן לא קיים כל סיכון בביצוע העבודה בצורה כזו.
  • קסדה ולבוש מגן – למרות שמדובר בציוד איכותי עדיין אין לוותר על לבוש מגן, על קסדה ועל כל מה שיבטיח כי העובד לא יוכל חלילה להיפגע בכל מקרה של נפילה או חבלה כלשהי.

אין ספק כי רק עם שמירה על כל כללי הבטיחות, אפשר להגיע לרמה כזו של ניקיון תוך שמירה והקפדה על כל כללי הבטיחות.

המידע באדיבות ג'נסיס ניקיון חלונות