עיצוב הבית בעזרת פרחים ועציצים

עיצוב הבית בעזרת פרחים ועציצים

הנגיעה האישית שאנו מוסיפים לבית שלנו היא מה שהופך אותו לייחודי ובעצם לשלנו. לא משנה מה הסגנון שלך, פרחים ועציצים הם הדרך המושלמת להוסיף יופי, חיים, צבע וחמימות ליצירת חלל אשר משקף את האישיות שלך.

פרחים כמראה אל תוך עצמך

פרחים ועציצים יש אנרגיה טבעית אשר משרה שקט, שלווה והרמוניה בחלל הבית. בדיוק כמו הבגדים שאנו לובשים או רשימת השירים שיש לנו בנגן המוזיקה ואפילו דלת המקרר שלנו הבית שלנו הוא השתקפות של מי שאנחנו. בין עם אנו רווקים או סטודנטים ובין אם אנחנו משפחה עם או בלי ילדים. חלל הבית משקף את האישיות וסגנון החיים שלנו. דרך אחת מגוונת להראות את הסגנון שלך היא להתחבר לכוח שבפרחים כדי להביע את הייחודיות שלך ומצב הרוח שלך המשתנה על בסיס שבועי, חודשי או אפילו יומי. היום אתה במצב רוח אנרגטי, שבוע הבא אתה במצב רוח רגוע, פרחים יכולים להתאים את עצמם למצב הרוח שלך או אפילו לעצב את מצב הרוח.

פרחים בריאים לנפש בריאה

בעוד שאף בית הוא לא כליל השלמות, אנו יכולים להשתמש בפרחים כדי ליצור פינות חמד בבית שבהן אנו אוהבים לבלות, להירגע או לסדר את המחשבות שלנו לפני שאנו ממשיכים במרוץ החיים. מחקר שנעשה באוניברסיטת הרווארד מראה שהימצאות פרחים בבית מורידה חרדה ומעניקה אנרגיה במהלך היום.

פרחים לכל חדר

כשזה מגיע לבחירת פרחים לחדר, אין בחירה לא נכונה. אולם לאלו מכם הרוצים ליצור מראה מסוים, הסתכלו על החדר סביבכם וראו איזה צבע בולט במיוחד. אנו יכולים לבחור בשתי אפשרויות, או ללכת עם הצבע הבולט של החדר או עם הצבע הנגדי לו. למשל פרחים בצבע צהוב או כתום יבלטו מאוד בחדר כחול בגלל הניגודיות שבצבעים. את צבע הפרחים שלנו ניתן לשנות בקלות בהתאם לעונות השנה או כל סיבה אחרת שאנו מוצאים לנכון. מה שאי אפשר להגיד על צבע החדר ששינויו דורש קצת יותר מאמץ והשקעה.