דשא סינטטי לא רק בגנים ציבוריים

דשא סינטטי לא רק בגנים ציבוריים

בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה דרמטית בביקוש של דשא סינטטי בבתים פרטיים. יותר ויותר אנשים מתחילים להבין ולהפנים כי ישראל היא מדינה מדברית שאינה מכילה מים בשפע. רובינו אומנם נהנים לראות סרטים וסדרות בהם מציגים בפנינו בתים פרטיים באירופה או בארצות הברית, מדובר תמיד על בתי אבן מיוחדים ומסביבם דשא טבעי ירוק ועסיסי. אבל במדינת ישראל, מחירי המים נמצאים בשמים, המדינה סובלת ממחסור תמידי במים ולכן יש צורך להוריד למינימום את הבזבוז המיותר. בעוד שאירופה וארצות הברית למשל, עשירות באגמים ונהרות, אצלנו המים לא זורמים בשפע ולכן יש צורך בפתרונות יצירתיים יותר. כל מי שלא מוכן לוותר על הרעיון של גינה ירוקה ומזמינה, יכול בהחלט להתקין דשא סינטטי איכותי ועמיד במיוחד. דשא מסוג זה נראה ומרגיש בדיוק כמו הדבר האמתי, אך אין שום צורך להשקות אותו.

דשא סינטטי בבתים פרטיים – הפתרון האידיאלי לעיצוב הגינה

כאמור, היום ניתן למצוא דשא סינטטי בשטחים ציבוריים ופרטיים מאיכות גבוהה במיוחד, דבר שהופך את המראה הכללי של הגינה ליפה ומטופח יותר. הדשא יכול להראות ולהרגיש כמעט כמו דשא טבעי, כך שניתן ליהנות מכל היתרונות שלו ללא הצורך בכאב הראש המיותר של השקיה, דישון וגיזום. לעומת דשא טבעי, הדשא הסינטטי לא דורש שום השקעה מיוחדת, וניתן בהחלט ליהנות מהיופי והחן שהוא מוסיף לגינה. כמובן שניתן לשבת או לשכב עליו, לערוך פיקניקים משפחתיים ולתת לילדים ולחיות המחמד לרוץ ולהשתובב עליו. כל אחד יכול כמובן לבחור את סוג הדשא שהכי מתאים עבורו, בהתאם לתקציב שלו ולצרכים המתאימים עבורו. ניתן למשל למצוא דשא עמיד במיוחד, אשר מותאם במיוחד עבור משפחה בעלת ילדים קטנים, שככל הנראה יזחלו, ידרכו וירוצו על הדשא באופן יום – יומי כמעט. מצד שני, מי שמעוניין להתקין דשא סינטטי בעיקר לצרכי נוי, יוכל לבחור בדגם פחות עמיד, שיהיה יותר זול ויראה טבעי וחי יותר.

לסיכום, דשא סינטטי של חבר https://deshe-profix.com/ לא חייב להיות רק בגנים ציבוריים, וניתן בהחלט להתקין אותו בגינה הפרטית של הבית. במקום להסתבך עם דשא טבעי שדורש ממטרות, דישון וגיזום קבוע, ניתן ליהנות מדשא מלאכותי שיראה כמעט כמו הדבר האמתי.