טיפים לקירוי מרפסת מוצלח

טיפים לקירוי מרפסת מוצלח

יש לכם מרפסת מוצפת שמש? אתם נמנעים לצאת אליה בגלל הקרניים שצורבות לכם בעיניים? המרפסת חשופה והשכנים מלמעלה יכולים לצפות עליכם? מרפסת חשופה לא תמיד מאפשרת שימוש מועיל ומציבה אתכם מול מצב לא נעים, בו יש לכם מרפסת אבל אינכם עושים בה שימוש מחמת הסיבות הללו. קבלו טיפים לקירוי מוצלח. פתרונות קירוי שיאפשר לכם להכיר מחדש את המרפסת שלכם בגרסה משופרת ושימושית ביותר.

כך תקרו את המרפסת שלכם בצורה מוצלחת

טיפ ראשון – הגדירו את מטרת הקירוי

בשלב הראשון עליכם להגדיר לעצמכם היטב את מטרת הקירוי. האם מדובר על קירוי שנועד לספק לכם פרטיות? האם המטרה היא לספק מחסה מפני השמש? או שזה קירוי שנועד לאפשר לכם לצאת למרפסת יבשה גם ביום של גשמים? יש סוגים שונים של מוצרי קירוי כמו רשת צל לגינה ואתם צריכים לבחור את המוצר הנכון בהתאם למטרה של הקירוי.

טיפ שני – אופן ההתקנה

יש שיטות קירוי שונות וגם אופן ההתקנה משתנה ביניהם. חשוב לבחור את הקירוי המתאים בהתחשב באופן ההתקנה. אם אתם מעוניינים לבצע התקנה עצמית, אם הנכם רוצים להסיר מפעם לפעם את הקירוי ולנקות אותו – חשוב לכם לבחור מוצר שקל להתקין אותו והוא לא מצריך איש מקצוע.

טיפ שלישי – המראה של המרפסת המקורה

חשוב כי המרפסת המקורה תראה יפה. שגם מפנים וגם מבחוץ ישתלב הקירוי בצורה טבעית וישלים את הרושם של המרפסת שלכם. לכן יש לבחון את החומרים השונים וכן את הצבעים המוצעים – לאחר מכן ניתן לבחור את הקירוי הנכון והמתאים ביותר שיוכל להתאים לכם.

טיפ רביעי – הניקיון של הקירוי

מרפסת מקורה היא מרפסת נהדרת. אך הקירוי צובר בחלקו העליון לכלוך רב. היות שכך חשוב לערוך מפעם לפעם ניקיון יסודי שיחזיר לקירוי את המראה הנקי והחדש שלו. עליכם לברר על פעולת הניקוי ועל דרך התחזוקה של המוצר אותו אתם רוכשים.

טיפ חמישי – לבחון אפשרויות שונות

יש מגוון פתרונות לקירוי מוצלח של מרפסות. חשוב כי תכירו את האפשרויות המוצעות כדי לאתר את זו הרלוונטית לכם מכולם. באופן זה התוצאה תהיה מושלמת וקולעת למטרה!