תכנון חנויות למזון – כמה דברים שכדאי לדעת

תכנון חנויות למזון – כמה דברים שכדאי לדעת

פותחים רשת חנויות מזון? פותחים סופרמרקט או כל בית עסק לממכר מוצרי מזון? חשוב שתדעו כי תכנון ועיצוב חנויות מזון הוא חלק לבתי נפרד מההצלחה של בית העסק, בעוד שחברות מומחיות מבצעות תכנון חנויות מזון בצורה נכונה וזאת עבור הגדלת המכירות ויצירת מרחב נוח עבור לקוחות.

אבל מדוע יש לתכנן את החנות באמצעות מומחים?

אם אתם יזמים ומשקיעים אשר נכנסים לעסקי מכירת המזון ושאר מוצרי צריכה יום יומיים, חשוב שתדעו כי הדרך להצלחת בית העסק תלויה בתכנון החנויות, בעוד שביצוע תכנון נכון על ידי המומחים – יגדיל את המכירות, יסייע להציג בצורה יעילה את כל המוצרים ויכוון את הלקוח בצורה נוחה אל כלל מוצרי הצריכה שנמצאים בבית העסק.

מה זה תכנון חנויות למזון?

תחום זה הינו ספציפי והוא נוגע לדרך בה תסודר חנות המספקת מוצרי צריכה יום יומיים, בעוד שסידור המדפים, המקררים, תכנון מעברים, קופות, ושאר אלמנטים במרחב הרכישה – כולם קשורים בעבותות לדרך שבה הלקוח ירכוש מוצרים במקום, כמו גם לגודל הקנייה וכוחה של הרשת, החנות או כל בית עסק מול המתחרים.

מה מבצעים מומחים בתכנון חנויות ורשתות מזון?

מדידות שטח בית העק והתאמת מדפים ומקררים – מומחים בתחום התכנון (קראו בהרחבה באתר
https://www.retailplanning.co.il) מבצעים התאמות של שטח המסחר, תוך חלוקת המרחב לקטגוריות וניצול שטח החנות בצורה טובה, כך שהלקוח יגיע אל כמה שיותר מוצרים.

התאמת שפה עיצובית – מומחים בתחום תכנון סופרמרקטים וחנויות מבצעים תכנון של המרחב בצורה נגישה, תוך יצירת התמקדות במוצרים ללא הסחות דעת.

הגדלת המכירות – באמצעות ניתוח התנהגות צרכנים מבצעים המומחים קיצור זמנים, תכנון נכון והנעת הלקוח במרחב, כך שהוא יבחן ויסקור בצורה נוחה את כלל המוצרים.

ליווי בתהליכי הקמה – חברות המתמחות בתחום מלוות את בעלי בית העסק או הרשת בכל תהליכי התכנון תוך סיוע בהנגשת מוצרים ללקוח ויצירת מרחב שיווקי ומכירתי יותר.

לסיכום, כדי לתכנן סופר, מכולת, רשת או כל חנות – יש להיעזר במומחים בתחום תכנון חנויות מזון.