לעצב את הבית בקלות ובפשטות

לעצב את הבית בקלות ובפשטות

כולנו חולמים על בית מעוצב ויפה. אך אצל כל אחד היופי והעיצוב מתבטא בצורה אחרת. כיוון שלכל אחד מאתנו יש טעם משלו והעדפות פרטיות שהוא רוצה ליישם אצלו בבית. אבל כולנו נשמח עם שיטת עיצוב קלה ופשוטה שמאפשרת לנו לעצב את הבית בקלות, ולהשיג תוצאות נהדרות ואפילו מפתיעות. אז בואו והכירו את השיטה העכשווית לעיצוב הבית – מדבקות קיר וטפטים לעיצוב הבית.

כמה זה קל – כמה זה פשוט

מדובר על טפטים מיוחדים שמטרתם היא עיצוב הבית. הטפטים מיוצרים בתהליכים מיוחדים שנועדו להבטיח כי הטפט יוצמד לקיר היטב וישמור על המראה שלו לאורך זמן. כמו כן שכבת הדבק חזקה דיה כדי להבטיח שהטפט יישאר מוצמד לקיר לאורך תקופה. מלבד זאת חשוב מאוד לציין כי מדובר על טפטים מעוצבים בנימה עכשווית ובעיצובים מרהיבי עין. והמשמעות של משפט זה היא שכל אחד יכול לאתר את הטפט המושלם שמתאים יותר מכל לקירות הבית שלו. יש טפטים שעליהם צורות גרפיות בצבעים שונים, יש טפטים שעליהם מודפסות תמונות מפוארות או טקסטורות מגוונות ויש טפטים תלת מימדיים. מגוון האפשרויות עצום וניתן לבחור את הטפט המתאים וההולם ביותר בהתאם לחדר ולבית שלכם.

מדבקות קיר

ואם אינכם רוצים לחפות קיר שלם, כי אם לעטר חלק מקיר אתם מוזמנים לשקול ברצינות אפשרות של מדבקות קיר. מדובר על מדבקות מעוצבות שנועדו להדגיש חלקים מסוימים בקירות הבית. מדבקות אלו מעוצבות בידי אמן והן מביאות עמן בשורה של עיצוב וחידוש לבית, הגם שהן לא מכסות קירות שלמים. מדבקת קיר עשויה להתאים למטבח, לסלון ואף לחדרי השינה בבית. ניתן להשיג מדבקות נישה וכן מדבקות עם כיתובים. כמו כן קיימות מדבקות שמשלבות בתוכן גם מנגנו של שעון והתוצאה היא שעון קיר מרשים וייחודי.

מה שמתאים לכם

כדי להשיג את התוצאה המושלמת חשוב כי תמצאו את המדבקות ואת הטפטים האהובים עליכם, אנו ממליצים לכם על מדבקות קיר TakirArt. אך חובה לשים לב כי המוצרים שמוצאים חן בעיניכם ימצאו את מקומן בבית שלכם ויהיה מתאים להדביק אותם. כך שתהיה תוצאה מושלמת והבית שלכם יעבור שדרוג יסודי הודות למדבקת ולטפטים שרכשתם.