פרקטים עמידים במים

פרקטים עמידים במים

בתקופה האחרונה אנו עדים לכך כי גם בישראל השימוש בפרקט הולך ונעשה ליותר בולט בכל דירה ובכל משרד. המראה הייחודי הזה של פרקט עץ או דמוי עץ מביא אל אווירה שהיא הרבה יותר חמימה מאשר שימוש באריחי רצפה, כאשר גם כאן יכולים לבחור האם להוסיף שטיח כדי לעטר עוד קצת. הבעיה היחידה עם פרקט היא החומר ממנו הוא עשוי, כאשר באופן המקורי והבסיסי מה שמרכיב את הפרקט הוא סוגים שונים של עץ, שאותם לא ממש אידיאלי להתקין בכל מקום, עם החשש הבולט הזה להתקין פרקט באזורים שבהם יש רטיבות או לחות גבוהה.

שמים פרקט במטבח ובחדר אמבטיה

התקנה של פרקט היא הדבר שאותו רבים מבלעי הדירות רוצים לממש אך הרצון הזה מלווה בחשש אמתי. החשש כי לאחר כל ההשקעה הכספית הזו המראה שמתקבל הוא כזה שיצריך הרבה מאוד פעולות של תחזוקה ויצירה של תרבות שימוש מלוות דאגות אחרי כל סוג של חומר שנשפך על הרצפה או כל סוג של דבר שהוטח בחוזקה על הרצפה. זה מוריד את הבחירה של פרקטים עבור הדירה כולה ובמקרים רבים מעלה את השימוש אך ורק עבור חדרי השינה. האם זה אומר כי החלום להתקין פרקט במטבח או באזור של חדר האמבטיה הוא כזה שלא יוכל להתממש לעולם? בזכות הקדמה יש פרקט שעונה בצורה נפלאה על הדרישה.

תכירו את הפרקט הפולימרי

זה נכון כי פרקט מקורי הוא כזה אשר אמור להיות עשוי מעץ על סוגיו, אולם כשאר רואים את הפרקט הפולימרי או פנל פולימר יכולים לטעות ולחשוב די בקלות כי זה הדבר האמתית ולא חומר אחר שמחקה את המראה של העץ בצורה לגמרי מוצלחת.

בשילוב עם עמידות במאת האחוזים מפני מים, הפרקט הפולימרי מביא בשורה חדשה עבור כל מי שחלם להתקין פרקט אבל תמיד חשש כי ההתקנה תעלה ביוקר עם כל מה שקורה לעץ שנמצא בתור רצפה. החומר הפולימרי הוא כזה שאין כל בעיה שיירטב, ואדרבא ניתן לשטוף אותו ללא כל בעיה עם דרגת שחיקה 6AC מתקבל פרקט בעל עמידות גבוהה גם מפני שחיקה, וכאן יכולים להתאים את הפרקט גם לבעלי ילדים קטנים במשפחה. לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר היכנסו לאתר DecoLux.