למה צריך עורך דין מקרקעין?

למה צריך עורך דין מקרקעין?

אם אתם נמצאים לפני עסקת נדל"ן גדולה, או שאתם מעוניינים לרכוש או למכור שטח למגורים, עסקים ועבור כל מטרה אחרת: חשוב שתדעו כי בעסקאות אלה אתם חייבים ליווי צמוד של עורך דין מקצועי.

אבל מדוע שכירת איש מקצוע זה כה חשובה בעת ביצוע העסקאות? כדי להבין יותר כדאי לקרוא את המאמר הבא.

ביצוע עסקאות מכר של נדל"ן ומקרקעין, היא פעולה שרבים מבצעים, בין אם מדובר בלקוחות פרטיים, בזימים, קבלנים, אנשי עסקים ושאר אנשים המעוניינים לבצע עסקה כזאת.

העסקאות נעשות בסדרי גודל גדולים במיוחד, תוך שלקיחת משכנתא, גיוס הון עצמי לרכישת מקרקעין, תשלומים לרשויות, התמודדות עם בירוקרטיה ועוד – כולם מנת חלקם של אנשים המעורבים בעסקה.

בשל כל אלה רבים שוכרים עורכי דין נדל"ן ומקרקעין, בעוד שאיש מקצוע טוב מסייע בכמה וכמה דרכים והן:

בדיקת חוזים – עורך דין מקרקעין טוב יסייע לכם להבין את חוזה הרכישה, לזהות בו מוקשים שעלולים לטרפד את העסקה או להרע ללקוח, עורך הדין סוקר את כלל הפרטים הקטנים ומתריע בפני הלקוחות במידה ויש לבצע שינויים. בנוסף יבצע איש המקצוע את התיקונים בחוזה, או יכין עבורכם חוזה רכישה ואף ידאג לכם נושא ביטול חוזה מכירת דירה במידת הצורך.

התמודדות עם בירוקרטיה ורשויות – חשוב לדעת כי עורך דין המתמחה בתחום זה מנוסה בהתנהלות מול הרשויות, תוך סיוע בניהול בירוקרטיה וקשר עם גופים הקשורים לעסקאות מקרקעין. משרד עורכי דין טוב יקנה שירותים משלימים מול רשויות המסים, לשכת רישום מקרקעין, רשות מקרקעי ישראל ואחרות, תוך ייעוץ מלא בסוגיות מיסוי מקרקעין.

ליווי צמוד לאורך כל הדרך – חשוב לדעת כי עורכי דין טובים יאפשרו לכל לקוח ליווי צמוד לאורך כל הדרך וזאת כבר לפני רכישת הקרקע. עורכך דין טוב ידע לייעץ ללקוח אודות הבחירות שהוא מבצע, להוזיל עלויות רכישה, להכיר את הזכויות של הרוכש או של מוכר הקרקע, תוך הקניית ייעוץ וסיוע בהוזלת עלויות רכישה ומיסים.

לסיכום עורך דין מקרקעין מומלץ הוא איש מקצוע דרוש בכל עסקת מקרקעין או עסקת נדל"ן לכן יש תמיד לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר וזאת באמצעות בחירת משרד עורכי דין מקצועי, מנוסה בתחום הנדל"ן, כזה שמעניק ליווי צמוד, תוך בחירת משרד המציע קשת שירותים רחבה שתשמש אתכם בכל צעד ושעל בביצוע העסקה.