טיפים לניקיון הבית אחרי שיפוץ

טיפים לניקיון הבית אחרי שיפוץ

כל מי ששיפץ את הבית או אפילו חלק ממנו יודע כי תקופת ההתאוששות מהשיפוץ דורשת את שלה. כן, כל שיפוץ ולו הקטן ביותר מביא לבית הרבה לכלוך, אבק ופסולת. ואין מנוס כי אם לבצע ניקיון יסודי כדי להחזיר את הבית למתכונת השגרתית שלו. רוצים טיפים לניקוי הבית אחרי השיפוץ? קבלו אותם בקצרה לפניכם ובאתר https://hamomhim.co.il קראו בהרחבה וקבלו עוד מגוון טיפים נוספים!

טיפים לניקוי לאחר השיפוץ

  • להוציא את הלכלוך הגדול – בשלב הראשון חשוב לבדוק שכל הלכלוך הגדול הוצא מהבית. וזה כולל שברי אריחים, דליים ריקים, חלקי חוטים וכן הלאה. כל עוד הלכלוך הזה נמצא בתוך הבית קשה לנקות והפרויקט נראה כמו משהו בלתי עביר. לאחר שפיניתם את כל הפסולת הזו המצב מתחיל להיכנס לשליטה.
  • להתחיל בזמן – פעמים הלכלוך של חומרי הבניה מתחיל להציק ולהטריד, ובעלי הבית כבר רוצים להתחיל לעשות ניקיון. אבל חובה לשים לב שמתחילים לנקות רק בשלב בו בטוח כי השיפוץ הסתיים לחלוטין. וזה אומר שאין עוד צביעה או שיוף, אין עוד החלפות או קידוחים. וזאת בגלל העובדה הפשוטה שגם קידוח של מספר שניות מפזר לכם שוב אבק בבית. די בצביעה של פיסת קיר כדי להביא עוד – התחילו לנקות רק כאשר כל העבודה הושלמה.
  • ניקוי יבש יסודי – היות ויש בבית כמות גדולה של אבק ופירורים של חומרים שונים, יהיה נכון לבצע תחילה ניקוי יבש באופן יסודי ביותר. וזאת לפני שמתחילים עם מים או חומרי ניקוי. נכון יהיה לשאוב את כל הפסולת והאבק בשואב אבק עוצמתי. כך אתם מכינים את הבית לניקוי הרטוב שיתבצע בצורה קלה ומהירה יותר.
  • ציוד מתאים – כדי להצליח לנקות את כל הכתמים ושיירי העבודה נכון להצטייד עם כלים וחומרים מתאימים. יש חומרים מיוחדים שנועדו להסיר כתמים של צבע או חומרים אחרים שטפטפו במהלך העבודה. כמו כן יש כלים ייעודיים שיעזרו לכם להסיר כתמים. כאשר יש בידכם את כל הציוד הנכון – המשימה תהיה קלה ומהירה יותר.

אמנם ניתן לבצע באופן עצמי את הניקיון לאחר השיפוץ. אבל אנשים רבים בוחרים לפנות אל חברת ניקיון שתבצע את הניקיון עבורם.