עיר חרדית חדשה: נעים להכיר

עיר חרדית חדשה: נעים להכיר

לפני כמה עשרות שנים היו בעיקר שתי ערים חרדיות ברחבי ישראל. היה כמובן את העיר ירושלים אשר בחלקה מיושבת רק במשפחות ובאזרחים חרדיים והיה גם את בני ברק. מעבר לזה, בשאר ערי הארץ היו אמנם פה ושם ריכוזים חרדיים אך בגדול אי אפשר לכנות את אותן הערים כערים חרדיות. כיום, עם הביקוש שגדל ועם הציבור החרדי שמתרחב, כבר אי אפשר להסתפק רק בשני הריכוזים הללו. מסיבה זו מוקמים כל העת עוד ועוד ערים חדשות הבאות כולן לתת מענה על הצורך בפתרונות דיור.


בית שמש, ביתר, מודיעין עילית ומי הבא בתור?

העיר בית שמש שהייתה מוכרת בעיקר כעיר מסורתית, שינתה את פניה וכיום יש בה ריכוז ענק של ציבור חרדי. העיר בית שמש מוכרת כיום בעיקר כמקום חרדי כאשר כל העת נבנים שם עוד ועוד יחידות דיור.

גם בביתר הסיפור די דומה אך בשונה מבית שמש, העיר ביתר התחילה ללא כל גרעין. לא היה במקום כלום כאשר החלו לבנות את ביתר. אך אם תבקרו היום בשביליה ותיסעו בכבישיה, תגלו כי מדובר בעיר גדולה עם כל המשתמע מהדבר.


מודיעין עילית

אזור מודיעין עילית זהו גם כן מקום שהתפתח וגדל מאוד עם הזמן כאשר הכול התחיל מפרויקט קטן בן מספר בניינים וכמה קרקעות למכירה. משם העיר גדלה והתפתחה וכיום היא גם כן עיר ואם בישראל.


דורות עילית – העיר החרדית הבאה בתור

הציבור החרדי גדל ומתרחב והוא לא יכול להסתפק רק בערים הללו. עדיין נדרשים הרבה מאוד פתרונות דיור ובמיוחד לכן הוחלט להפשיר את הקרקע החקלאית באזור גוש דן ולהקים שם פרויקט מגורים שיהיה מותאם במיוחד לציבור החרדי.

דורות עילית זהו פרויקט ייחודי אשר מציע פתרונות דיור עבור המגזר שרוצה להישאר קרוב לגוש דן והוא מעוניין ליהנות ממגורים בתנאים איכותיים באזור שהוא מכיר.

בדורות עילית משקיעים בבנייה איכותית עם דגש על מרכזי תעסוקה הולמים עבור הדיירים במקום. ברור אם כן כי מדובר במקום שיש לו הרבה פוטנציאל וניתן להניח כי עם הזמן העיר הזו תגדל ותכבוש את השוק.