עיצוב פנים: עם מעצב פנים או לבד?

עיצוב פנים: עם מעצב פנים או לבד?

השנה 2019 ובישראל יש מודעות גבוהה בכל מה שקשור לעיצוב ואדריכלות הבית. יותר ויותר אנשים בונים בתים בעזרתם של אדריכלים ומעצבי פנים ובכך יוצרים לעצמם את בית חלומותיהם, אך האם מעצב פנים הוא הכרחי בכל מצב?


מתי כדאי להשכיר את שירותיו של מעצב פנים?

אם אתם מתכננים לבנות בית "מאפס" כדאי כבר בהתחלה לשלב מעצב פנים שיעבוד ביחד עם האדריכל. ישנם משרדים שבהם פועלים אדריכלים ומעצבי פנים ביחד ואז תוכלו לחסוך בחיפוש אחר כל אחד מהם בנפרד. המצב השני הוא במידה ואתם רוצים לעשות שינויים גדולים בחלל הקיים. בשביל שינויים קטנים כמו שינוי צבעי הקירות והריהוט או סידור מחדש של הרהיטים תוכלו לקבל ייעוץ ממעצב הום סטיילינג- יותר זול ויותר מתאים למטרה מאשר מעצב פנים.


חשיבות מעצב פנים

למה מומלץ להיעזר בשירותיו של מעצב פנים- האם אי אפשר לעשות הכל לבד? אז התשובה היא כזאת- אפשר אבל לא מומלץ. אז נכון, אפשר למצוא הרבה מידע באינטרנט שכולל גם המון תמונות של עיצובים אבל למעצב פנים יש ידע רב שאינטרנט לבדו לא יכול לספק. מעצב פנים מקצועי ומיומן ידע לעזור לכם בדברים הבאים:

  • תכנון תקציב: מעצב פנים ידע לתכנן לכם את התקציב לשיפוץ וידאג גם שלא תחרגו ממנו. קשה מאוד לעשות זאת ללא עזרה של בעל מקצוע שכן קשה להעריך מה יהיו ההוצאות ומה עלול להשתבש בדרך ויגרום לנו לחרוג מהתקציב. שיפוצים רבים נעצרים בגלל חריגה גדולה מהתקציב שתוכנן (במידה ובכלל תוכנן).
  • סגנון עיצוב הבית: מעצב פנים ידע להתאים את סגנון עיצוב הבית לפי דרישותיכם: בין אם תרצו בית בסגנון מודרני, וינטאג' או תעשייתי- מעצב פנים ידע לעשות זאת.
  • תכנון החללים בבית- בין הדברים הכי חשובים שיודע לעשות מעצב פנים הוא להתאים את עיצוב הבית לא רק לדרישות שלכם אלא לפי הצרכים שלכם. מכל חדר בבית יש לכם צרכים שונים שהעיצוב צריך להיות תואם להם. זה יכול להתבטא בתאורה, מיקום רהיטים מסוימים, רהיטים בעיצוב אישי וכד'.
  • הבאת אנשי מקצוע: בזמן שיפוץ ועיצוב פנים הבית מחדש תצטרכו להיעזר במספר אנשי מקצוע כמו חשמלאים או אינסטלטורים. בעבודה עם מעצב פנים תוכלו להיעזר באנשי המקצוע שהמעצב מכיר, כאלה שהוא עבד איתם בכמה מקומות והוא סומך עליהם. כך לא תצטרכו להתרוצץ ולחפש אחר אנשי מקצוע ולא תצטרכו לדאוג גם לאמינות שלהם.

לסיכום, השכרת שירותיו של מעצב פנים היא מומלצת מאוד ויש לה השפעה רבה על איך יראה הבית שלכם בסוף. היא יכולה לחסוך לכם המון כסף והיא הדרך היעילה והבטוחה ביותר לעצב את הבית.