כיצד ניתן לעצב בקלות את הבית שלכם בעזרת אקססוריז

כיצד ניתן לעצב בקלות את הבית שלכם בעזרת אקססוריז

עיצוב הבית הוא תהליך יצירה שלם הכולל חשיבה אסטרטגית תוך שימת דגש על אסתטיקה ופרקטיקה. התהליך מתחיל בבחירת הסגנון המוביל וממשיך בשיפוץ או בניית המרחב על פי ההדמיה והתוכניות, כולל התייחסות לגוונים ולחומרים שמשתתפים בפרויקט וכלה ברהיטים ובאביזרים המשלימים.
יש חשיבות רבה לאקססוריז לעיצוב הבית התורמים להשגת האווירה המבוקשת, קבלת מראה עדכני יותר, הדגשת פריטים שונים ויצירת עניין במרחב.
היופי של הום סטיילינג הוא שאפשר להלביש את החלל ולרענן את המראה בקלות ובמהירות. כל שצריך זה לבחור את האביזרים המבוקשים בהתאם לקונספט האידיאלי, להזמין את האביזרים אונליין וכשהם מגיעים – למקם אותם במקומות הנכונים כדי ליהנות מחלל עדכני ומשודרג במיוחד.

אילו אביזרים מתאימים לעיצוב הבית וכיצד ניתן להפיק מהם את המקסימום האפשרי?


הקסם של הטקסטיל

חלק בלתי נפרד מהלבשת הבית הוא הלבשת החלל בפריטי עיצוב. כל רצפה תראה אטרקטיבית יותר באמצעות שטיח התוחם מחד את המרחב ומאידך, מוסיף נגיעה של חמימות. אפשר לבחור שטיח המתכתב במראה עם הרהיטים, גוון או אלמנט או דפוס שחוזרים ברהיטים ויחזרו בשטיח או להפך – שטיח אחיד או בגוון המנוגד לחלוטין לרהיטים המוסיף אפקט מעניין.
דרך נהדרת לרענן את הספות מבלי להחליף אותן היא בכיסויים לספות, ששומרים על איכות הבד וגם תורמים לעיצוב הססגוני בהתאם לעונות שנה או לטרנדים העדכניים. אם תעדיפו נגיעות רכות ממוקדות יותר – בחרו בכריות מעוצבות, גדולות או קטנות, בצורניות גיאומטרית משתנה.
למשל, לספה בעלת קווים ישרים יתאימו כריות עגולות ולספה בעלת קווים מעוגלים – כריות מרובעות או מלבניות "ששוברות" את הרצף. גם במקרה זה, אפשר לבחור כרית בגוון מנוגד לצפה כדי להוסיף טאץ' אחר לספה.


מכניסים את הטבע הבית

לא כל דירה או בית נהנים מפתחים גדולים המכניסים את החוץ לפנים ובמקרה זה, יש תפקיד חשוב להוספת צמחייה בדמות עציצים למרחב הפנימי. אפשר למקם מגוון עציצים מחומרים שונים – בטון או טרצו לבתים מודרניים יותר, עץ במבוק לבתים במראה כפרי יותר ולשלב עציצים גם שנתלים מתוך רהיטים או אגרטלים מסוגננים מחומרים עכשוויים כמו זכוכית או פליז עם פרחי העונה במקומות אסטרטגיים ובולטים בחלל – על שולחן פינת האוכל, בקונסולה בפרוזדור וכדומה.


לתת לקיר "לדבר"

הקירות נראים שוממים ללא תמונות או עיטורים ומומלץ לגייס אותם לעיצוב הבית דרך תליית דקורציות ההופכות כל קיר ל"מוקד כוח". אקססוריז לקירות כוללים מראות במגוון עיצובים, גדלים וצורות. למראה יש אפקט מאיר ומגדיל, שמשרה תחושה של קלילות ואווריריות בכל חלל, במיוחד אם ממקמים את המראה מול מקור אור. אפשר לבחור קיר ייעודי ולכסות אותו במראות במסגרות או מראות במראה נטרלי ללא מסגרת. אופציות נוספות הן פוסטרים עם הדפסים ודמויות המפיחים חיים בכל קיר, מספרים מחומר אקרילי, שעוני קיר מרשימים או דגלונים ססגוניים.


מאחסנים ונהנים

פריטי אחסון נחשבים אקססוריז יעילים במיוחד לעיצוב הבית, כיוון שהם משרתים את המשתמשים בכך שהם מארגנים את החלל בדרך נוחה וידידותית. נבחרת פתרונות האחסון מונה פריטים כמו סלסלות, קופסאות עץ או מתכת, מדפים וכונניות, סולמות ייחודיים, מיתלים בעיצובים מרהיבים וסלים בין אם למגזינים, כביסה או צעצועים – תלוי בסוג החדר ובצורך.

אפשר לשדרג את הבית גם באמצעות אקססוריז שיוצרים אווירה כמו נרות ומוצרי ריח המפיצים בישום מרענן במרחב, לבחור כלי מטבח והגשה ייחודיים ועוד שלל פריטים שיהפכו כל חלל לאטרקטיבי ומעוצב יותר. בחרו חנות אקססוריז לבית המציעה גם שירותי משלוח והזמנה אונליין לרכישה נוחה – https://www.tema-shop.com