מיגון חלונות נגד פריצה

מיגון חלונות נגד פריצה

שמירה על מרחב פרטי, רחוק מעיני פורעי החוק

אף אחד לא אוהב שחודרים למרחב הפרטי שלו. הבית הוא המקום הכי מוגן ואינטימי שאמור לספק לנו פרטיות מוחלטת. אין כניסה לאיש שלא הזמנו, אין כניסה למי שאיננו חפצים בו, אבל יש אנשים פורצי גבולות שאינם שומרי חוק, אנשים שאין להם מוסריות רבה, ולכן אנחנו נמצאים במקום לא מוגן בחלק מהזמן. כיצד נוכל להתמודד מול סכנת פריצות בביתנו? בין אם אנחנו מתגוררים בקומה חמישית, בין אם בקומה ראשונה, הגנב יכול לפרוץ לביתנו ולחולל בו ככל העולה על רוחו, לכן אנחנו צריכים לחשוב כיצד למנוע את הדבר, כיצד לגור בבטחה בביתנו הקטן, כך נוכל לישון שנת ישרים עמוקה, להסתובב בחופשיות בבית, לצאת ממנו ולחזור אליו ללא כל חשש.

ציפוי מגן לחלונות

אין באמת ערובה מוחלטת למניעת פריצות הביתה או למבנה בעסק, אך אפשר למנוע מקרים רבים באמצעות מיגון חלונות נגד פריצה. ציפוי מגן על החלונות מוכר על ידי חברות הביטוח ואף משמש תחליף מצוין לסורגים. היתרונות הם רבים – ראשית הציפוי הוא שקוף, ואתם לא נדרשים לקשט את החלונות בחומרים מכוערים. אין צורך בתחזוקה, הציפוי עמיד במשך שנים, אין סכנת קרינה ואין סכנת שריטות.

השקעה נכונה תניב תוצאות

חשוב להשקיע במיגון חלונות כיוון שהם הפתח העיקרי המשמש את הפרצה לכל גנב. מוצרים היכולים לסייע במיגון החלונות הם מעבר לציפוי מגן וכוללים גם מתקן אל פורץ, טפ סורג, מכשיר להגבלת פתיחת החלון, נעילה ופתיחה של חלון כנף ועוד. לצערנו, קיימים פריצות בכל מקום בארץ, בין אם אתם מתגוררים בשכונה של עשירים, בין אם בשכונת מצוקה – בכל מקום תוכלו למצוא גנב המנסה את מזלו בפתח ביתכם. אם יתמזל מזלכם, לא תחוו זאת במהלך תקופת המגורים, ודאי לא שאתם בבית, אבל עליכם להיערך בהתאם כדי שתוכלו לישון היטב בלילות ובימים. השקעה בטוחה במיגון נחוץ תניב עבורכם הגנה שלמה ומקסימלית בבית ובמשרד.

חברה בעלת מוניטין מבטיחה לכם עמידה בתקנים

כדי למצוא מיגון נגד פריצות עליכם לפנות לחברה אמינה ובעלת מוניטין, חברה שבדקה את תקינות מוצרי המיגון במעבדות מתקדמות לפני שהציעה את מוצריה לשוק. זאת על פי התקנים הבין לאומיים המחמירים והקפדניים ביותר.