סוגים של כורסאות טלוויזיה

סוגים של כורסאות טלוויזיה

כשאתם נכנסים אל אולם התצוגה (הפיזי או הווירטואלי) על מנת להתרשם מהאפשרויות השונות של כורסאות הטלוויזיה, אתם מגלים למעשה עולם שלם של כורסאות שונות. מגוון ענק של אפשרויות בטווחי מחירים משתנים. אתם ממש מתקשים לבחור את הכורסא אשר אכן תתאים לכם ותענה על כל הצרכים שלכם. אז איך תבחרו את הכורסא הכי מתאימה לכם?

כל אחד חולם על כורסת טלוויזיה משלו. לכל אחד יש את הפנטזיות שלו, את הציפיות שלו ואת הדרישות שלו מכורסת הטלוויזיה. ישנן הכורסאות העשויות עם ריפוד עור ויש את אלו עם ריפוד בד (ראו כאן). יש את הכורסאות שהן משמשות אותנו לישיבה בלבד. יש את הכורסאות עם ההדום הנשלף – ריקליינר ויש את הכורסאות אשר אותן אפשר להשכיב לגמרי ולהעביר למצב שינה.

מובן שטווח המחירים משתנה אף הוא ביחס למגוון האפשרויות כאשר כל לקוח אמור להגיע לבחירה הכי מתאימה לו מבחינת כל ההיבטים.

אז איך בוחרים?

  • מיקום בסלון – לפני הכול אנחנו אמורים להתחשב במיקום אשר בו אמורה הכורסא לעמוד. יש למדוד את השטח ורק בהתאם לכך לבחור את הכורסא. מובן שאם אנחנו הולכים על כורסא המציעה הדום נשלף או אפשרות להשכיב אותה למיטה, המקום חייב להיות מרווח מספיק ויש להתחשב בשאר הריהוט בסלון על מנת שאכן ניתן יהיה לנצל את הכורסא על מגוון תפריטיה…
  • ריפוד – את הריפוד אתם אמורים לבחור רק לאחר חשיבה מעמיקה. עליכם לשאול את עצמכם האם אכן תוכלו לתחזק אותה נקייה או שמא עדיף שתלכו על כורסת עור שהיא קלה יותר לניקוי. חשוב לזכור כי גם העור יש לו בעיות שונות, העור עשוי לגרום להזעה מוגברת, העור עשוי להיקרע ובאופן כללי הוא פחות חמים ויותר מתנשא ויוקרתי.
  • אפשרויות בכורסא – ישנן מגוון גדול של כורסאות. יש את אלו הדום נשלף, יש את אלו עם המנגנונים המשוכללים השונים ויש את הפשוטים הבסיסיים ביותר.
  • תקציב – אתם לא ממש חייבים להיכנס למינוס על מנת לרכוש את הכורסא שלכם. יש היום מגוון רחב של כורסאות בטווח מחירים רחב במיוחד כך שכל אחד יכול למצוא את הכורסא שתענה על הדרישות שלו.