הלוואות ללא ערבים

הלוואות ללא ערבים

כמה נעימה העובדה שעברו הימים בהם כדי לקבל הלוואה היה צורך להחתים ערבים. טוב לדעת שאין עוד צורך בחוסר הנעימות שבדבר (אף אחד מאיתנו לא אוהב אי-נעימויות). ללא ספק, המצוקה של הלווים הייתה משמעותית למדי, בעיקר בשל הצורך לערב בני משפחה / חברים וכסף, תחומים ביניהם תמיד כדאי להפריד. על-ידי סוג ההלוואות החדש, הלוואות ללא ערבים, הלווים יכולים לקבל את כספי ההלוואה ביעילות, במהירות, תוך הצגת בטחונות אחרים שמספקים את הגוף המלווה, ומנמיכים סיכונים במתן ההלוואה.

אם כבר אין ערבים – אז מה נדרש לקבלת הלוואות?

הלוואות מסוג זה ניתנות ע"י גופים חוץ בנקאיים (חברות ביטוח, חברות אשראי) או בבנקים. אולם בכדי לאפשר את מתן ההלוואה מצד הגוף הפיננסי, וכדי להנמיך את רמת הסיכון הקיימת, הלוואות ללא ערבים חייבות להיות מגובות בביטחונות מסוג אחר – כאלו המתאימים לאופיו של הגוף הפיננסי המלווה. כדוגמא – בעת לקיחת הלוואה כזו מחברת ביטוח, קרן הפנסיה של הלווה משמשת כבטוחה להלוואה, זאת בזמן שניתן לקחת הלוואות מסוג זה גם על חשבון קופת גמל או ביטוח מנהלים כלשהו שבבעלות הלווה. יש לזכור, כי בלקיחת הלוואות ללא ערבים באמצעות חברות הביטוח, הרי שהריבית היא נמוכה יחסית, בשל הבטוחה עבור חברות הביטוח, וכן הזמינות המיידית של סכום כסף אותו יקבלו במידה שהלוואה לא יעמוד בהחזרים.

ביטחונות נוספים

אלטרנטיבה תהיה לקחת הלוואות ללא כערבים מהבנקים – המסתמכים על חשבון העובר-ושב של הלווה כבטוחה, וכך אינם דורשים חתימת ערבים בפועל. יתר על כן, באפשרות החברים באיגוד מקצועי, לקבל הלוואות ללא ערבים באמצעות האיגוד, על סמך הוותק בארגון וההכנסה שהם מקבלים כל חודש. עבור חברות האשראי, הלוואות בלא ערבים מתאפשרות בשל חשבון האשראי המהווה בטוחה להלוואה. הזמן לקיחת הלוואות מסוג זה, באמצעות חברות האשראי, כדי לזכור שגובה ההלוואה תלוי אף בסוג כרטיס האשראי שלכם. כרטיס יוקרתי יותר יאפשר הלוואות של סכום גבוה יותר. יתר על כן, בבואכם לבקש הלוואות ללא ערבים באמצעות חברות האשראי – דעו כי הן יכולות להסתמך אך ורק על חשבון האשראי והיסטוריית האשראי שלו.

בזכות הטכנולוגיה

אין ספק ששוק ההלוואות ללא ערבים מתקיים וצומח הודות להתפתחות הטכנולוגית המרשימה בתחום אחסון ואחזור המידע. שימוש במערכות ממוחשבות מתקדמות, נגישות למידע והאפשרות לאחסן מידע משך זמן רב מאפשר לגופים הפיננסים לנהל סיכונים באופן יעיל, תוך בחינת יכול ההחזר של הלווים במדויק. מערכות מחשוב ומידע מפותחות אלו מאפשרות לגופים הממנים להכיר לעומק את האופי הפיננסי של הפונים לקבלת הלוואות בלא ערבים, תוך איסוף ההיסטוריה הכלכלית והצלבתה עם נתונים נוספים, שיחד עם נתונים סטטיסטיים אחרים – יכולים לחזות כראוי את רמת הסיכון שכרוכה בהלוואה זו. הלוואות ללא ערבים, ללא ספק, הופכות זמינות יותר משנה לשנה.