מדרגות

מדרגות

כולנו חושבים כל הזמן על שדרוג הבית באמצעות צביעה, ריצוף או החלפת הריהוט. אבל, יש תוספת חשובה בבית שאנחנו לא תמיד לוקחים בחשבון, שיכולה לשדרג את הבית ואפילו להוסיף מקומות אחסון! כן, זהו גרם מדרגות חדש.

בחירת גרם מדרגות – מה עושים

אם פעם בחירה של מדרגות הייתה עניין של מה בכך ולא כל אחד יכול היה להשקיע בהחלפת מדרגות, היום מדובר על מוצר שכיח ונגיש יותר. עד לפני מאה שנה מדרגות היו חלק מעוצב, יצוק וכביר של הבניין, משהו שרואים עדיין באירופה. ממש אלמנט מרהיב, עם תפיסה אדריכלות, שיש ופיסול. היום זה הרבה יותר פשוט וידידותי, וקל מאד לעשות את זה בצורה פשוטה מאד, בלי הוצאות מטורפות. יתכן שבישראל זה קל יותר, שכן מאז קום המדינה ישראל היא מדינה עם תפיסה פרקטית של עיצוב ולא מטפחת תרבות חזותית מפוארת. לכן, אף אחד שעיניו בראשו לא יתקין בצריף שלו מדרגות שיש.

מדרגות לבית – איך קובעים כמה זה עולה ומה המפרט

השאלה היא איך אפשר לכמת עבודה כזאת ואיך לדעת כמה לשלם עליה. זוהי שאלה טובה שיש לקחת בה בחשבון כמה דברים. קודם כל, סוג העבודה – איזה סוג עיצוב, איזה חומרים, מה עלות החומרים. בנוסף, האדם שבחרתם שיתקין לכם מדרגות – איזה שם יש לו, איזה שירות הוא נותן, מה רמת המוצר שהוא מעניק ועוד. כל אלו יקבעו את החלוקה השעתית של העבודה שכוללת תכנון, ייעוץ, ייצור, שינוע, הרכבה, ותחזוקה. יש הרבה סוגים של עיצובים, במחירים שונים. התקינו מה שמתאים לעיצוב ולצרכים שלכם, וכמובן לתקציב שלכם.

איזה סוגי מדרגות יש

היום בישראל יש את כל סוגי המוצרים, בין אם מיובאים מחוץ לארץ ובין אם מיוצרים על ידי אנשי מקצוע מקומיים. לכן, תוכלו בקלות להשיג כל מה שתרצו ברמה הגבוהה ביותר. להלן פירוט של הקטגוריות העיקריות בתחום עיצוב מדרגות לבית.

  1. מדרגות ספירלה – כלומר מעוצבות בקשת מעוגלת, וליבת המדרגות חלולה. מתאימה לחלל גדול כי הן תופסות מקום רב.
  2. מדרגות בצורת האות ח' – גרם מדרגות מסתובב, די דומה למדרגות ספירלה, אבל מעוגל פחות. גם הן תופסות הרבה מקום ויש לקחת זאת בחשבון לקראת הזמנת עיצוב מדרגות.
  3. מדרגות לוליינים – מעוצבות סביב עמוד ולכן מתאימות לחללים שאין בהם הרבה מקום. החסרון העיקרי – הן מפחידות בעבור חלק מהאנשים ולא תמיד נוח לעלות עליהן.
  4. מדרגות מרחפות – מדרגות שנתמכות רק מהקיר כל אחת בנפרד, ללא תמיכה מהתקרה והרצפה. חוסכות הרבה מקום, מרגישות אווריריות ולא משנות מהותית את החלל.

אם אתם מעוניינים בייעוץ והתקנה של מדרגות ברמה גבוהה, ובעיקר בחירה של אחת מארבעת האפשרויות המדוברות כאן, ועמידה בתקציב, אתם צריכים בעל מקצוע ברמה גבוהה שיידע להמליץ לכם איך לטפל בחלל שלכם. חפשו מישהו איכותי על בסיס המלצות ותיק עבודות.