החלפת מיכלים, אוגרי מים

החלפת מיכלים, אוגרי מים

אוגרי מים מתאימים להרבה מאד סיבות – בין היתר בניינים והשקיה, מפעלים, תעשייה, בתי מלאכה, לצד בריכות שחייה, מכוני ספורט, גינות ונוי, מכוני עיסוי ועוד. החלפת מיכלים מלאים במים או אוגרי מים מסוגים שונים הם דבר שכיח ביותר, שקורה הרבה מאד פעמים מסיבות של שחיקה, סיבות של שימוש, וכמובן גם סיבות של תחזוקה לקויה.

איזה סוגי אוגרי מים קיימים

בישראל יש מספר חברות איכותיות מאד, אשר מציעות שירותים של ייצור, התאמה ואספקה של אוגרי מים. מטרתם מגוונת מאד וביחד איתם גם הסוגים. בין השימושים השונים: מים אפורים בבנייני מגורים, מי השקייה ומאגרי מים לחקלאות, מי בריכות, בריכות נוי וגננות, דוודים, מיכלי בישול על מים ואדים ועוד. יש הרבה מאד פרמטרים לקחת בחשבון כשעושים החלפת מיכלים או החלפת אוגרי מים. קודם כל, איזה הספק יש להם ומה המטרה שלהם: האם הנזק שלהם הוא בגוף חימום, בחיבור חשמלי, במנוע, או בחלק אחר? יש סוגים של אוגרי מים שיש להם מנועים עם מבער, ויש כאלו שעובדים כמו סיר חשמלי. תלוי מה עושים איתם, האם הם לתעשייה או חקלאות, לשימוש עצמי או למשהו צנוע וביתי יותר.

החלפת מיכלי מים

מדוע חשוב לתחזק את המיכלים / אוגרי מים

כמו כל דבר אחר, אבל בעיקר כשדובר במוצרי חשמל / מים די פשוטים בקונפיגורציה שלהם, מכניים וחשמליים, יש צורך לשמור על כל חלק, שכן כל קלקול בעבודה שלהם, מייצר שחיקה שהורסת אותם. מכיוון שמדובר בסופו של דבר במוצר ענק ממדים, חשוב לשמור עליו כי כל החלפת מיכלים או אוגרי מים עושה עשרות אלפי שקלים. עדיף לתחזק, לאטום, לתקן, להחליף מנוע, לעשות תחזוקה שוטפת על מנת לוודא שמדובר במוצר שעובד כל הזמן. זכרו: במוצרים מסוג זה, אוגר או מיכל משופץ הוא טוב כמו חדש.

החלפת מיכלים והחלפת אוגרי מים – מה קריטי לקחת בחשבון

חשוב להתאים את סוג המיכל / האוגר לצרכים שלכם, ולא לקנות משהו קטן או גדול הספק מדי. בנוסף, חשוב לתחזק כל הזמן וללמוד על השכלולים והתיקונים האפשריים. זה יחסוך לכם הרבה כסף. ואחרון חביב – הקפידו לעבוד עם בעל מקצוע איכותי בלבד.