מתי כדאי להדביר מזיקים

מתי כדאי להדביר מזיקים

הקיץ שמגיע מביא אתו הרבה אור, הרבה צמיחה וכמובן גם שמש חמה וקופחת. הבעיה הכי קשה שלנו היא החרקים ובעלי החיים שיוצאים מקניהם. הם מתעוררים משנת החורף הארוכה ומגיעים אל תוך הבתים שלנו. הם מרגישים אצלנו מאוד בנוח. אוכלים מפתנו, מטיילים חופשי ובאופן כללי מרגישים ממש בנוח. ברור שאנחנו לא ממש רוצים אתם אצלנו בבית. אז מה עושים? מדבירים!

הזמן הכי פורה של החרקים, המקקים, השרצים והרמשים למיניהם זוהי תקופת הקיץ. בחורף אנחנו כמעט לא רואים אותם. הם ספונים להם אי שם עמוק בתוך הקנים שלהם וממתינים בסבלנות להתחממות במזג האוויר. כאשר העולם מתחמם, הם מגיחים החוצה. הבתים שלנו והגינות שלנו הם היעדים המועדפים עליהם. הם עושים בטריטוריה שלנו כבתוך שלהם. ברור שמדובר במטרד מעיק ומציק. מה מוטל עלינו לעשות מולם?

מדבירים בזמן הנכון

אז על מנת שנוכל להקדים תרופה למכה, מומלץ מאוד עם סיומו של החורף לבצע הדברה בבית וגם בגינה, בכל אותם מקומות אשר בהם אתם תמצאו תוך חודש חודשיים את כל אותם בעלי חיים שאתם כבר מכירים מהשנים הקודמות.

ההדברה בזמן הנכון תמנע ממכם הרבה עוגמת נפש והרבה נזקים שעשויים להיגרם בעקבות אותם בעלי חיים. הנזקים מוכרים ונפוצים בעיקר בגינות כאשר החרקים ובעלי החיים השונים פוגעים בצמחייה וגורמים לה נזק.

מדבירים עם המדביר הנכון

אז ברור שלא מספיק לבצע את ההדברה בזמן הנכון. חשוב גם לבצע את ההדברה בעזרת המדביר הנכון והצוות המקצועי והאחראי. לשם כך יש לבדוק היטב לפני שמזמינים את חברת ההדברה.

יש לברר היטב האם מדובר בחברת הדברה מקצועית כמו גל ג'וק הדברה ירוקה, חברה עליה תוכלו לסמוך בלב שקט כאשר תדעו כי אכן החברה פועלת מתוך אחריות, היא עושה שימוש בחומרי הדברה בטיחותיים והיא מבצעת את מלאכתה באופן הכי בטוח לבל יארע כל פגע או נזק בעקבות ההדברה.

זבנג – וגמרנו!

ישנם סוגי הדברה שונים. בגדול ניתן לחלק את סוגי ההדברה לשניים. ישנה ההדברה הכימית וישנה ההדברה הטבעית.

ההדברה הטבעית אינה פועלת מהר כל כך אך היא יותר ידידותית לסביבה .

ההדברה הכימית פועלת בזבנג – וגמרנו….

קראו גם:

למה חשוב לעשות הדברה לפני שעוברים לבית חדש?

מתי נזדקק להדברה לבתים פרטיים