מיגון בליסטי

מיגון בליסטי

מיגון בליסטי צריך להיעשות באזורי לחימה בהם משולבים גם ישובים אזרחיים כגון עוקף עזה. המיגון הבליסטי יכול להגן על התושבים בכל פעם שמתקיים שימוש בנשק קל וכבד מעבר לגבול אל בתי התושבים. כדי למנוע פגיעה בתושבים שנמצאים במבנים או ברכבים הנעים בכבישי העוטף ואף בספינות שיטור של המשטרה וחיל הים כדאי ונחוץ לעשות מיגון בליסטי שימנע נזקים כבדים.

מיגון בליסטי על אזרחים – כי הפושעים "לא סופרים" אף אחד

בין אנשי כנופיות הפשע מתקיימות לא אחת יריות הדדיות. שיטת חיסולים היא השיטה הידועה בין אנשי משפחות הפשע שלא בוחלות גם בירי אל עבר בתי הפושעים בהם נמצאים בני המשפחה שהם חפים משפע אבל נפגעים מהיריות שמכוונות לעבר הבית שלהם. כדי להגן על יושבי הבית עושה המשפחה מיגון בליסטי שימנע חדירת קליעים. משטרת ישראל מבצעת מרדפים אחרי פושעים ומבריחי סמים וסוחרות שונות. ברוב המרדפים מתקיים ירי בנשק קל על ידי המבריחים לעבר ספינות השיטור. כדי למנוע פגיעות בצוות עושים לספינות מיגון בליסטי והשוטרים יכולים לעשות את עבודתם נאמנה.

מיגון בליסטי על אזרחים ביהודה ושומרון

תושבים המתגוררים באזורי לחימה, בעיקר על ידי גבולות המדינות השכנות לישראל ובאזור יהודה ושומרון מבצעים מחבלים פעולות טרור וירי לתוך בתי התושבים. על מנת להבטיח את שלומם של התושבים מבצעים מיגון בליסטי שמונע כניסת רסיסים וקליעים. מיגון בליסטי למכוניות הוא דבר הכרחי לכל מי שנע על כבישי יהודה ושומרון.  לא אחת יורים המחבלים הפלסטינאים לעבר המכוניות של התושבים ואני הביטחון. כדי למנוע פגיעות כל המכוניות ממוגנות מיגון בליסטי. מיגון מסוג זה מנע לא פעם אסון כבד ויושבי המכונית יצאו בשן ועין עם פציעות קלות בלבד.

אל תתפשרו על שמירה על החיים

כדי לקבל מידע אודות מיגון בליסטי, קראו ולמדו את הנושא היטב, כדי שתוכלו לדעת מה לבקש מחברה מקצועית ברמה גבוהה. חשוב לעבוד עם חברה שנמצאת בשוק המיגון הבליסטי שנים רבות וכל אנשיה הם מקצועיים בתחום, עם רישיון, תעודות ותקנים. כל אלו יסייעו לכם לבחור את המיגון הטוב ביותר בעבורכם ובעבור ילדיכם.