חברת ייעוץ משכנתא מומלצת

חברת ייעוץ משכנתא מומלצת

בעוד שעבודה עם חברת ייעוץ משכנתא מומלצת לכל מי שמחפש לרכוש נדל"ן, כדאי לזכור שבעבודה מול חברות ענק לעיתים קרובות היחס האישי נבלע ונעלם. ייעוץ משכנתא נשען על יחס אישי. היכולת של הסוכן שלכם לחקור, להבין, למצוא ולהילחם בדיוק לפי התנאים שלכם היא קריטית, כי כשזה עובד בצורה הזו, אתם הולכים לקבל את המשכנתא המושלמת עבורכם, כמו בתפירה אישית.

חברת יעוץ מומלצת למשכנתאות היא כזו שיש לה כבר ותק מסוים, לא בהכרח הכי הרבה ותק בשוק, שלא יהיו מקובעים, אך בהחלט מספיק ניסיון כדי להראות פורטפוליו מרשים של עשרות לקוחות שזכו ליהנות משירות מקצועי עד כדי כך שהם ירצו לספר לכם על כך.

למה ממליצים על חברת יעוץ משכנתא לא יועץ פרטי?

דבר ראשון, לא מדובר בחובה. מי שמעדיף יועץ פרטי למשכנתאות יכול לבחור בכך, וזו לא בהכרח בחירה לא נבונה. חלק מההבדלים הבולטים לעין הם שלחברת ייעוץ משכנתא:

  • יש יותר כוח מיקוח מיועץ פרטי – יש להם יותר לקוחות והבנקים רוצים את הלקוחות שלהם
  • יש גיבוי ליועץ שלכם – אם משהו קורה חס וחלילה, ודווקא בתזמון הלא נכון, תמיד יש מישהו שיגבה אתכם ויהיה שם בשבילכם
  • ניסיון קולקטיבי – חמש, עשר, ואפילו עשרים סוכנים שעובדים במקביל. אחד מגלה פרצה, משהו שאפשר למנף לטובת הלקוחות, והנה גם אתם זוכים ליהנות ממשהו שלא היה מגיע ליועץ פרטי, בטח לא כ"כ מהר.

בנוסף, חברות (גדולות כקטנות) זוכות לעין בוחנת חדה ורחבה יותר, והביקורות הטובות או השליליות נמצאות בכל מקום. למצוא חומר על יועץ פרטי לא מוכר זה לא קל, ואתם לא רוצים להיות שפן הניסיונות בכל הנוגע למשכנתא שלכם.

אז איך מוצאים חברת יעוץ מומלצת?

דבר ראשון, מדברים עם כמה חברות וכמה יועצים. חשוב שיהיה לכם תחושה שהתקשורת עובדת ושיש עם מי לדבר. תוכלו לנסות עם שאלות קשות, ולבחון האם משתפים פעולה בתשובות מפורטות במייל (מחייב יותר) או שמנסים לנפנף אתכם הכי מהר שאפשר כדי לסיים שיחה בסגירת פגישה פנים מול פנים במשרד (לגיטימי, אך עם מתן שירות ומענה סבירים גם בטלפון, לפני שהגעתם ובטח לפני שחתמתם על משהו).

מעבר לכך, בדקו מי מומלץ ברשת, מה אנשים מספרים על החוויה, מה חברים או מכרים מספרים, ואולי אף יותר מכך, על החיסכון שהצליחו להשיג בשבילם. נכון, הדרך למשכנתא יכולה להיות ארוכה יותר או פחות, אך בסופו של יום, אחרי שמצאתם חברת ייעוץ משכנתא מומלצת והגעתם איתה לקו הסיום, שאר המסלול הוא שלכם, עד לסיום התשלום או למכירת הנכס והשדרוג לנכס הבא.