פינוי שוכר – למה זה קורה?

פינוי שוכר – למה זה קורה?

לצערנו יש בעלי דירות שנמצאים לעיתים במצב שבו הדייר שגר בדירה שלהם לא משלם את השכירות או לא מפנה את הבית. מצב כזה יכול לגרום לנזק כספי גדול מאד ולעגמת נפש אדירה.

חלק מהמקרים מדברים גם על בעלי נכסים מבוגרים החוששים לבטחונם ופוחדים להתעמת עם הדיירים הסרבנים מבחינת הפינוי או התשלומים וכך גם נוצרת מצוקה נפשית והפסדים כספיים גדולים.

היה ובעלי דירות נקלעו לסיטואציות מהסוג הזה, מומלץ לפנות אל עורכי דין המתמחים בתחום פינוי שוכר על מנת לדרוש את פינוי השוכרים באופן מיידי. כך גם תוחזר הדירה לידי בעליה וגם ימנעו נזקים כלכליים עתידיים גדולים.

עורכי דין המתמחים בתחום פינוי שוכר יבצעו תהליך מסוג זה באופן מהיר ואף יסייעו בעניין פינוי המושכר. גם נושא החובות מעבר לדמי השכירות יוכלו להסתיים בצורה חלקה ומהירה.

כדאי שלבעל המושכר יהיו בטחונות כלשהם או ערבים כדי שיהיה סיכוי גבוה יותר לגביית החובות כולל דמי השכירות, אך אם לא, עורכי דין מומחים בתחומם בהחלט יעניקו פתרונות מתאימים לגביית החובות במהירות.

פינוי שוכר הוא הליך לא קל ומלווה מעת לעת ברגש קשה כי בכל זאת מדובר במצב שבו אדם מחזיק נכס ומסרב לשלם עבורו, וכך בעל הנכס מפסיד כספים ונגרמת לו עוגמת נפש גדולה. לכן מומלץ לפעול בצורה משפטית בהליכים מקוצרים ואף לשים לב למצוקה נפשית אליה נקלעים בעלי הדירות במקרים מסוג זה.

שיתוף פעולה מוצלח ופעילות מתואמת של עורכי הדין לפינוי השוכרים תעניק תוצאה של פינוי בתוך כ30 יום מזמן פתיחת תיק ההוצאה לפועל, התהליך כולל אישורים לליווי מהמשטרה ואף קבלת צו סופי לפינוי המושכר.

כאשר יסתיים הליך הפינוי או כבר במהלכו, עורכי הדין יבחנו מול בעלי הנכסים את האופציות הנמצאות בפניהם לצורך גביית החובות לסיום ההליך באופן הכי קל, פשוט, מהיר ובמינימום נזקים.