איך בוחרים ספסלים לבית כנסת

איך בוחרים ספסלים לבית כנסת

כאשר אנו מגיעים לבית הכנסת אנחנו בעצם מגיעים אל מקום מוכר, אשר בו נמצאת הקהילה שבה אנו חיים, כמו גם שבית הכנסת הוא המקום בו אנו לוחשים תפילה, חוגגים חגים ומועדים חשובים, פוגשים מכרים וחברים מהקהילה, ובכלל נמצאים בו כדי לחוות את המסורת והאווירה שאותה אנו מחפשים.

בשל כך חשוב שבית הכנסת יהיה כזה שנוח לשהות בו גם בעזרת נשים או בכל מקום, תוך שחשוב לשים את הדגש על בחירת ספסלים נוחים ליבת הכנסת.

אבל כיצד בוחרים?

זה נכון, אופציות לספסלים לבית הכנסת ישנן רבות ולכן חשוב לשים את הדגש בבחירה על האלמנטים המתאימים לצרכים של באי בית הכנסת ולבחור את הכיסאות, את מערכות ישיבה ואת הספסלים לפי הדגשים הבאים:

מערכות ישיבה מותאמות אישית – שימו לב כי אתם בוחרים מערכות ישיבה מותאמות אישית שמתאימות לגודל וחלל בית הכנסת שלכם. שימו לב כי אתם מקבלים ייעוץ אישי אודות התאמת מערכות הישיבה, הכיסאות הספסלים וכל מה שצריך לבית הכנסת. שימו לב כי אנשי המקצוע המומחים מסיעים לכם בבחירה.

איכות –  בחרו ספסלים איכותיים בלבד! בחרו ספסלים לבית כנסת העשויים מעץ מלא גושני וכזה שהאיכות שלו מעולה! שימו לה כי הכיסא נוצר בייצוא בהליך ידני לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

צבעים וגוונים – עוד יש לבצע בחירה של צבעים וגוונים המתאימים לעיצוב הית הכנסת והתאמה למראה הכללי של המבנה.

טכניקות אומנותיות – בדקו באילו טכניקות אומנותיות כמו למשל גילוף ידני של הכיסאות אפשר לעצב את הכיסאות ואת הספסלים לבית הכנסת. בכך תוכלו לבצע התאמה אישית של העיצוב למראה הכללי של המבנה.

עוד יש לבדוק אם האמן או החברה יכולים לבצע חריטה של שמות תורמי הכיסאות על גבי מערכות הישיבה וזאת למען הענקת כבוד לתורמים של בית הכנסת.

עשו את כל אלה ותוכלו תמיד לבחור נכון למען בית הכנסת והקהילה.

למידע נוסף על ארון קודש וספסלים לבית כנסת.