באילו מקרים רצוי לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין

באילו מקרים רצוי לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין

התחום של המקרקעין הוא כזה אשר דורש הבנה מאוד מעמיקה, ורוב האנשים אשר אין להם דירה עדיין לא ממש מבינים עד כמה זה חשוב לפעול דרך עורך דין מקרקעין בכל הנוגע להתעסקות בנדל"ן, כמו מרקמן את טומשין. גם עבור אנשי עסקים וגם עבור אנשים פרטיים, האפשרות של רכישה, השכרה ומכירה של מבנה או שטח קרקע היא כזו אשר יכולה להיות הרת גורל ונעשית בסכום כסף די גבוה, ולכן זה חשוב לפעול עם הסיוע המשפטי של עו"ד מקרקעין בכל שלב ושלב. להלן שתי דוגמאות למקרים שבהם יש להיעזר בעו"ד מקרקעין ולא להתקדם לבד בפעולה.

לפני שמתקדמים לרכישה של דירה

באופן די טבעי אנשים מאוד חושקים בדירה משל עצמם, וכאשר ניצבת בפניהם באפשרות של רכישת דירה אזי הם שמחים מאוד לקבל אותה בשתי ידיים ולהתקדם אל עבר הרכישה עצמה. מה שצריכים להבין הוא כי רכישה של דירה טמונה בה הרבה מאוד חוסר ידיעה שאותה משלים עבור הרוכשים באופן מסודר עורך דין מקרקעין.

הוא יכול לבדוק את הבעלות של הדירה, לבחון האם יש שורת אזהרה, לבדוק את עניין הטאבו וכל עניין אחר אשר חשוב עבור אלה שמעוניינים לרכוש את אותה הדירה טרם חתימה על חוזה ומעבר אל שלב של תשלום. מלבד זאת מנסח עו"ד זה חוזה ברור שבו ישנם סעיפים אשר יוצרים מעטה של הגנה משפטית עבור הרוכשים עד להשלמה תקינה של הרכישה.

הגנה על האינטרסים של בעלי הדירה-שכירות

לאנשים אשר יש בבעלותם דירה שבה הם לא מתגוררים אלה מבצעים בה שימוש עבור השכרה ויצירה של רווח באופן פאסיבי יש לא מעט דאגות לגבי הדירה. כאשר מעבירים את הדירה לרשותם של שוכרים חדשים תמיד ישנו החשש הזה כי הדברים לא יתקדמו בצורה מסודרת, ולשם כך זה תמיד ראוי וחכם להיעזר בעו"ד מתחום המקרקעין אשר יכול לסייע ביצירה של חוזה אשר שומר על האינטרסים של בעלי הדירה, בעוד המדינה שומרת על האינטרסים של השוכר אשר נחשב בתור דייר מוגן שאותו אי אפשר סתם כך לסלק מן הדירה.