פינוי דירה מקצועי, בקלות וביעילות

פינוי דירה מקצועי, בקלות וביעילות

פינוי דירה הוא תהליך אשר נעשה על ידי חברת פינוי מקצועית, ובאמצעותו מפונה תכולה של דירה למקום מוגדר מראש, לתרומות או לאתרי אשפה מרכזיים, והכל על פי בקשת הדיירים בבית. רובנו מכירים את השירותים אשר מעניקה חברת הובלות מקצועית, אולם חברת פינוי נראית לרבים מאיתנו כבזבוז של זמן וכסף. ישנם כמה מקרים עיקריים בהם שירות של חברת פינוי יכול לחסוך הרבה מאוד זמן ומשאבים, ואף להקל באופן נפשי על התהליך:

  • רילוקיישן: משפחות רבות מחליטות לעשות רילוקיישן לשנה או שנתיים למדינה אחרת בעקבות לימודים או עבודה של אחד מבני הזוג. במצבים כאלו מחליטים בני הבית לפנות את כל החפצים האישיים שלהם מהדירה, ולהכין אותה להשכרה לתקופה בה הם לא נמצאים.
  • שיפוץ: במקרים בהם החליטו דיירי הבית לבצע שיפוץ כולל לכל הדירה, יש צורך לפנות את החפצים, הרהיטים ומוצרי החשמל השונים למחסן זמני, עד לתום השיפוצים.
  • אגרנות כפייתית: אגרנות כפייתית היא בעיה פסיכולוגית הגורמת לאדם לאגור חפצים חסרי שימוש או ערך, במחשבה שהוא יזדקק להם ביום מן הימים. במקרים כאלו חברת פינוי יכולה לסייע לפנות את הדירה העמוסה, בצורה אמפטית, תוך כדי הסכמת הדיירים.
  • דירה בירושה: לעיתים קרובות, קרוב משפחה יקר מוריש לילדיו או לקרוביו דירה אשר הייתה ברשותו. לרוב, הדירה מלאה בחפצים של הנפטר, ועל מנת להפוך אותה כשירה למגורים, להשכרה או למכירה, יש צורך לפנות את החפצים.

פינוי דירה בכמה שלבים

פינוי דירה מתבצע בכמה שלבים קבועים:

  • הצעת מחיר: בשלב הראשון, עליכם ליצור קשר עם כמה חברות פינוי שונות, ולקבל הצעת מחיר לתהליך הפינוי. חברה מקצועית תשלח נציג מטעמה, אשר יעריך את שווי העבודה, ויתמחר בהתאם. בדקו את המוניטין והניסיון של החברה, ובחרו בזאת המעניקה לכם מחירים נוחים.
  • יום הפינוי: לאחר שבחרתם חברת פינוי, וחתמתם על חוזה, מגיע יום הפינוי עצמו. ביום הפינוי יגיע צוות הסבלים של החברה, יחד עם משאית והכלים הדרושים לצורך המעבר. מומלץ להיות בבית באותו היום על מנת לעזור באריזות, ולכוון את הצוות אילו חפצים הולכים לתרומה, ומה נחשב כפסולת.
  • לאחר הפינוי: בסוף התהליך מומלץ מאוד לבצע סריקה מקיפה של כל הבית, לבדוק שכלום לא נשכח מאחור, וגם לסרוק מעט מסביב לבית או לבניין, על מנת לוודא שלא נשארה פסולת בסביבה.

שירותי פינוי חינם

לעיתים, ניתן לשכור את שירותיה של חברה המתמחה בפינוי דירה גם בחינם. איך זה יתכן? חברות פינוי רבות מוכנות להוזיל את מחירי השירות בתמורה לחפצים ישנים אותם הם לוקחים מבתי הלקוחות. אם ברשותכם כמות גדולה של חפצים ישנים, אך במצב טוב, דווחו על כך לנציג של החברה, והראו לו אותם. יתכן ותוכלו להוזיל רבות את שירותי הפינוי, ואף לקבל אותם בחינם.