אבני גינה טבעיות  – ריצוף שבילים מאבן טבעית בגינה

אבני גינה טבעיות – ריצוף שבילים מאבן טבעית בגינה

מזה זמן מה שאנו שומעים על מגמה חדשה בעיצוב הגינה – אבני מדרך לגינה וריצוף שבילים מאבן טבעית בגינה. כהמשך ישיר של החזרה למראה האבן הטבעית בבחירת שיש למטבח אנו רואים את הביקוש של אבנים לגינה צובר תאוצה מרשימה בעת האחרונה. אך מה הופך אבנים לגינה למוצר כל כך מבוקש מעבר לתקשורת הברורה עם שיש למטבח ? מדוע כל כך הרבה אנשים חשים כל כך בנוח לעבוד עם החומר הזה בעיצוב הגינות שלהם?

אבני מדרך לגינה- שדרוג חצר הבית והגינה

אלמנט דקורטיבי טבעי – אבני המדרך הגינה מהוות אלמנט דקורטיבי טבעי שמאפשר לנו לקחת את חלקת הטבע הקטנה (מאוד במקרה של דירת גן וגדולה מעט יותר במקרה של בית צמוד קרקע) ולעצב בה כאוות נפשנו באמצעות חומר שהוא טבעי מעצם הווייתו ולכן יש בו את הנטייה הפנימית להשתלב בקלות בגינה.

עלות – העובדה שמחיריהן של אבנים טבעיות לריצוף הגינה הינם לא גבוהים במיוחד מלה על הרבה אנשים את הבחירה בהם כחומר עיצובי שניתן להרחיב את השימוש בו על פי הצורך במידה וחשים כי יש צורך בעוד.

מבחר – מכיוון שהמבחר של אבנים לגינה הינו גדול במיוחד אנו רואים יותר ויותר אנשים בוחרים לשלב יותר מסוג אחד של אבנים זה עם זה או באזורים שונים של הגינה. אבנים לגינה  יכולות להשתלב היטב עם חומרים טבעיים כגון צמחיה, אדמה, דשא או עצים כן עם אלמנטים מלאכותיים כגון מערכות ישיבה, גדרות מחומרים שונים, ריצוף וכו'.

נוחות ביישום – היישום של ריצוף אבני מדרך בגינה אינו מצריך אנשי מקצוע או מומחיות כלשהי. למעשה, לאחר שינוע האבנים אל הבית לא צריך לעשות שום דבר מלמד למקם את האבנים היכן שרוצים ואת זה כאמור יכול כל אחד לעשות. זהו יתרון עצום המאפשר גם שינוי העיצוב ברבות השנים כאשר עולה החשק או הצורך בשינוי.

מאחר ואבנים לגינה מציעות אוסף מרשים זה של יתרונות גדל הסיכוי שאנו נמשיך לראות אותם בשימוש של אנשים פרטיים ומעצבים מקצועיים גם בשנים הבאות וטוב שכך שכן ביכולתם להוסיף לחיינו הרבה צבע, טעם ועניין.