אביזרים חשובים לבריכות עיליות

אביזרים חשובים לבריכות עיליות

הקמה של בריכה עילית בחצר היא ללא ספק אחת הדרכים המהנות ביותר על מנת להעביר את ימי הקיץ החמים. ישנן צורות וגדלים שונים של בריכות פרטיות והן יכולות להיות מפלסטיק, בריכות מתנפחות וגם בריכות גדולות מאוד אשר כרוכות בהרכבה והן מיועדות גם לכל טווח הגילאים. ניתן להוסיף לבריכה חיפוי אבן או עץ אך כל פעולה כזו מחייבת התקנה על ידי בעלי מקצוע מיומנים בתחום זה.

כאשר מדובר על בריכה עילית אז ישנם מוצרים שונים שניתן לרכוש על מנת להעצים את החוויה וגם לטפל בבריכה בקלות וללא השקעת זמן מיותר. הבריכה העילית ניצבת תמיד על שטח ישר ומפולס אשר נקי משורשים, אבנים וכל עצם אחר שעלול לביא לגרימת נזק לבריכה. ישנם כמה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מחליטים להציב בריכה עילית ליד הבית.

מה חשוב לבדוק

כאשר אתם קובעים את מיקומה של הבריכה יש להתחשב בעיקר בכיוון השמש. חשיפה לקרינה ישירה תשמור על המים בטמפרטורה נעימה אך בין השאר תגרום לאידוי מהיר יותר של המים וגם  לחשיפה גדולה יותר של המתרחצים לנזקי השמש. אחד המוצרים המומלצים במצב זה הוא כיסוי לבריכה בזמן שהיא לא נמצאת בשימוש. כך ניתן יהיה לשמור על המים נקיים ולמנוע את האידוי שלהם. כדאי גם לרכוש מתקן הצללה נייד שיגן על המתרחצים מפני הקרינה הישירה של השמש.

אם הבריכה ממוקמת מתחת לעצים נשירים או שיחים אז היא תהנה אמנם מהגנה מפני רוחות אך העלים שינשרו לתוכה יכערו אותה ועשויים גם לפגוע במתקן עצמו. מומלץ לרכוש רשתות ניקוי מסוגים שונים שמצוידים במוטות טלסקופיים כך שניתן יהיה לנקות את הבריכה מבלי להסתכן בנפילה ובמהירות רבה.

אביזרים נוספים

בריכה גדולה תהיה כרוכה במשאבה חשמלית ומסנן איכותי. תפקידה של המשאבה הוא להזרים את המים דרך המסנן כך שהם יישארו נקיים ונעימים לרחצה. מומלץ לברר איזה סוג של מסנן אתם צריכים (בדרך כלל זה תלוי בגודל הבריכה). יריעת כיסוי היא כאמור ציוד הכרחי שישמור על בריכה נקיה ויצמצם מאוד את אידוי המים ממנה. במקרה שישנם ילדים קטנים שמסתובבים בחצר אז הוא גם ישמור מפני נפילה למים.

ניתן לרכוש גם אמצעי הצללה שונים, מתקן שמחמם את המים, רובוטים לניקוי הקרקעית, חומרים שמיועדים לניקוי המים ועוד מגוון של אביזרים.