איך להשתמש נכון באקססוריז לבית

איך להשתמש נכון באקססוריז לבית

אקססוריז לבית מיועדים לשימוש וגם יש להם ערך עיצובי. אלה בדרך כלל רהיטים אבל גם שעוני קיר ומראות שמטרתם ליצור מראה ייחודי בתוך הדירה לפי הטעם האישי של בני הבית. שימוש נכון באקססוריז כולל תכנון מדויק במה אנו מעוניינים ואיפה יעמוד כל פריט. האקססוריז הם רהיטים מעוצבים, וחשוב שתהיה התאמת צבעים בינם לבין החלל בו הם נמצאים, כדי למנוע צרימה כמו בין אקססוריז אדומים וקירות לבנים. שימוש נכון באקססוריז מעניק לנו את האפשרות ליהנות מהם גם בתור רהיטים וגם קישוטים לבית.

האקססוריז או האביזרים לבית יכולים להתאים גם למשרד שלנו. כך למשל אפשר לשים מראות קיר מעוצבות בכניסה לבית, בסלון, בחדר השינה וגם במשרד. למראה יש נוכחות בולטת וכל מי שמבקר בבית או במשרד יראה אותה. לפני הקנייה כדאי לתכנן היכן היא תונח ולהכין משטח מתאים. אין טעם לקנות מראה מעוצבת גדולה מדי שלא יהיה לה מקום על הקיר.

עלינו לדעת איך להשתמש נכון באקססוריז לבית, ולא לקנות מכל הבא ליד ולגרום לאקססוריז להעלות אבק במחסן.  ויטרינות נחשבות לאקססוריז שתורמות למראה הבית אבל הן לא תמיד מתאימות ויש מקומות שבהם הקירות עמוסים מדי או שהצקרה נמוכה ולכן הצבת ויטרינה תהיה בעייתית ועלולה להסתיים באופן קטלני אם הוויטרינה תתנפץ לרסיסים.

אקססוריז אחרים לבית הם מעמדי מתכת מעוצבים אשר נועדו למשל לפירות וירקות. בתחום זה קיים מגוון עיצובים גדול וכל אחד יכול לבחור את הדגם המתאים לו, אבל גם כאן חשוב להקפיד על כך שיש בבית מקום שבו המעמדים יוצבו, וזאת כדי למנוע מצב שאין לנו חלל מתאים ולכן אין טעם בהצבת המעמד. מעמדי ירקות מתאימים כמובן למטבח אבל מקומם של מעמדי מגבות ונייר טואלט הוא בחדרי האמבטיה והשירותים, וחשוב להכין להם מקום מראש או לוותר על רכישתם אם אין מקום כזה. חלק מהמעמדים מיועדים לרצפה וכדאי לקחת בחשבון גם שיקולים של ניקיון כאשר אנו בוחרים לרכוש ולהציב אותם באחד החדרים או במסדרון הבית.