קבוצת יקותיאל בראשות אמיר יקותיאל מביאה את העבודה הביתה

קבוצת יקותיאל בראשות אמיר יקותיאל מביאה את העבודה הביתה

מבזבזים את הזמן בפקקים? * נמאס לכם כבר מהלהג הבלתי נגמר ברדיו * מרכז העסקים והמסחר החדש בהוד השרון הוא בדיוק מה שאתם מחפשים

כשהיינו ילדים תמיד קינאנו בכל אותם האנשים שעבדו מהבית. כולנו רצינו להיות ג'רי סיינפלד שכתב את המערכונים המוצלחים כל כך לתוכנית שלו מהבית, או לחילופין כל אותם אלו שעבדו בשלט רחוק והרוויחו הון דרך התוכנות במחשב. נכון, תמיד אמרנו שיש כאלו שצריכים את המסגרת הזו של המשרד, ואין להם משמעת עצמית, לקום כל יום בבוקר ולהפוך את הבית למקום עבודה המסודר ולהצליח לעבוד כמו שצריך בלי הפרעות מהסביבה הביתית. אלא שהיום עם ההתפתחות והעליה ברמת החיים, רבים יותר עוברים לעבוד בבית, והיום ברוב המקצועות זה אפשרי.

אלא שלנוחיות של משרד ולאפשרויות הגלומות בו עדיין לא מצאו  תשובה, כלומר לפחות לא עד עכשיו. מרכז העסקים ומהסחר החדש שמקימה קבוצת יקותיאל בראשות אמיר יקותיאל בהוד השרון תיתן את הפתרון למצב הזה. לא עוד נסיעה ארוכה למקומות העבודה בצפון בדרום או במרכז, אלא מרכז עסקי רוגש ורוחש פעילות ממש על מפתן הבית במרחק של הליכה ממוקדי מגורים (או נסיעה קצרה).

לעבוד ולהרגיש בבית

עכשיו, דמיינו לעצמכם רגע נקודת מבט של מעוף ציפור, מעל המרכזים הצפופים כל כך בהם הורגלנו בעבר. הרצליה פיתוח, רמת חיל, ואזורי תעשייה אחרים הפכו ברבות השנים לשם קוד גנרי למקומות אטומים, בהם אותם אנשים נכנסים בבוקר ויוצאים בערב. מספיק רק ללכת בשעת צהריים לאחת מאין ספור המסעדות בהרצליה פיתוח –   ולהבין שהבר קוד האנושי זהה לחלוטין בין כל האנשים. אבל מטבענו אנחנו אנשים שרוצים שינויים בחיים, וההומוגניות הזו היא נחלת העבר.

שינוי סביבת העבודה הוכח כבר בעשרות מחקרים בעבר כמשפר ביצועים ויתרון ניכר למי שרוצה למצות את הפוטנציאל הגלום בעסק, וזה בדיוק השפה בה מדברית קבוצת יקותיאל בראשות אמיר יקותיאל עם המרכז החדש שהולך ומוקם בפאתיה הדרומיים של הוד השרון.

 

קבוצת יקותיאל מגשימה את החלום שלך

שנה וחצי מהיום תוכלו להתעורר בבוקר בשעה נורמלית, לאכול ארוחת בוקר בנוחות עם הילדים, להביא אותם בלי פאניקה של לחץ זמן לבית הספר או לגן, להתארגן כמו שצריך ואז לצאת לנסיעה קצרה של חמש דקות והופ הנה אתם כבר עולים למשרדים המעוצבים החדשים שלכם והתחלתם יום עבודה. אותו מחזה יחזור על עצמו בסיומו של יום מתיש. במוקם לבזבז את הדקות הארוכות בפקקים ולהגיע "הרוגים" הביתה, תוכלו בנוחות לסיים את יום העבודה, לצאת לנסיעה זריזה במכונית והנה יש לכם עוד זמן איכות עם הילדים. לזה בדיוק קבוצת יקותיאל בראשות אמיר יקותיאל מכוונת, מקום עבודה ליד הבית, החיים מעולם לא נראו כל כך פשוטים.