מהם הסימנים שבחרתם חברת הובלות אמינה

מהם הסימנים שבחרתם חברת הובלות אמינה

אם אתם נמצאים לקראת מעבר דירה ואתם חוששים מתהליך הובלת הדירה, שכן לא מעטים המקרים שבהם חברות הובלה נמצאו לא אמינות, חשוב שתדעו כיצד בוחרים מבין שלל חברות הובלה את החברה המתאימה מכל וגם האמינה ביותר.

כיום ישנן שלל חברות הובלה ואנשי מקצוע אשר מציינים כי הם הטובים ביותר בתחום. אבל איך תדעו כי באמת בחרתם חברת הובלות אמינה? הנה כמה סימנים ברורים:

אתר אינטרנט מקצועי – שימו לב כי אתם בוחרים בחברה שאתר האינטרנט שלה מושקע והיא כזאת אשר מופיעה גם באתרים מקצועיים. כיום שלל פורטלים ואתרים למציאת אנשי מקצוע אמינים מבצעים סינון בין שלל חברות ועסקים, וזאת כדי שהגולש יוכל לבחור חברות ושירות טוב. בשל כך חשוב לשים לב כי חברת ההובלות רשומה גם באתרים מקצועיים.

הצעת מחיר הגונה – כדי שתוכלו לקבל הצעת מחיר שלא תשתנה , חשוב לשים לב כי מנהל העבודה של החברה שואל אתכם בדיוק כמה ארגזים יש לכם ומבקש שתציינו את כמות הריהוט שיש להוביל ואת גודל הריהוט. ישנם מקרים בהם מנהל העבודה לא מעריך נכון את כמות הארגזים או את כמות הרהיטים: מה שגורם לאי התאמה של משאית ההובלה, העדר עובדים מתאימים כמו גם קבלת הצעת מחיר לא נכונה. לכן חשוב שתהיו מתואמים בצורה אבסולוטית עם מנהל העבודה. עוד חשוב לשים לב כי הצעת המחיר אינה משתנה כאשר המובילים מגיעים למקום, כמו גם שאין אותיות קטנות שעלולות לגרום לכם לשלם יותר.

טיפ – בדרך כלל טיפ למובילים אינו כלול במחיר ההובלה, אך חשוב לוודא את הדבר לפני שאתם מזמינים את השירות. שימו לב כי אתם מקנים טיפ רואי במידה ואתם באמת מרוצים מהשירות.

כלים מתקדמים – חשוב שבחרת ההובלה תשתמש בכלים מתקדמים כדי להוביל חפצים כבדים. לדוגמא: מנוף ייסע מאד להובלה בטובח של מקררים כמו גם פסנתרים ולכן יש לשים לב כי חברת ההובלות עובדת גם עם מנוף וגם עם שלל ציוד הובלות מקצועי, כמו: חבלים, בדים עבים לעיטוף ריהוט עדין, ניילונים מתאימים לעטיפת חפצים ועוד.